Θλίψη στον χώρο της δημοσιογραφίας και του λυρικού θεάτρου για τον τραγικό θάνατο της 52χρονης Ίσμας Τουλάτου λίγα 24ωρα πριν την γέννηση του πρώτου της παιδιού.
Η 52χρονη κατέρρευσε μέσα στο σπίτι της, καθώς μετρούσε τις ώρες που θα γινόταν για πρώτη φορά μητέρα κάτι που λαχταρούσε για χρόνια. Κατά την μεταφορά της στο νοσοκομείο οι γιατροί προχώρησαν σε καισαρική προκειμένου να σωθεί το μωρό της, και έδωσαν μάχη για να το κρατήσουν στη ζωή, με το νεογέννητο να νοσηλεύεται αρχικά στη μονάδα εντατικής νοσηλείας νεογνών του νοσοκομείου «Αλεξάνδρα», ενώ πλέον έχει μεταφερθεί στη ΜΕΘ νεογνών του «Έλενα Βενιζέλου».
«Όπερα και Μόδα», μια παράσταση για τα 25 χρόνια του Marie Claire
Η αγάπη της για την όπερα και τη μόδα οδήγησε την Ίσμα Τουλάτου να εμπνευστεί ένα φιλόδοξο project που συνδύαζε το Λυρικό Θέατρο με την ελληνική Υψηλή Ραπτική με τρόπο ισότιμο και δημιουργικό.
«Η ιστορία ξεκίνησε με «τρέλα» τον Απρίλιο του 2013, στην πρώτη παραγωγή «Όπερα και Μόδα», πολύ μεταξύ μας, στα σκαλιά του Θεάτρου Ολύμπια, με την συμμετοχή του σχεδιαστή Δημήτρη Ντάσιου, την πολύ μεγάλη συμπαράσταση της Λυρικής που το ενέταξε στις εκδηλώσεις της, προσδίδοντάς της το κύρος ενός θεάτρου που βρίσκεται σε μια εξαιρετικά δυναμική περίοδο της ιστορίας του, διασφαλίζοντας και τον πειραματικό χαρακτήρα του project, αλλά και τον καλλιτεχνικό.
Δεν έχει καμία σχέση με life style και τέτοιου είδους πράγματα, είναι ένα πειραματικό project που επιχειρεί να βρει ευρύτερους τρόπους σύγκλισης ανάμεσα στις δυο αυτές τέχνες που τα τελευταία 30 χρόνια συγκλίνουν και εμπνέονται η μια από την άλλη».
Η ενέργεια επαναλήφθηκε το Νοέμβριο του 2013 αυτή τη φορά στο Μέγαρο Μουσικής στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 25 χρόνια της ελληνικής έκδοσης του Marie Claire, με την συμμετοχή γνωστών λυρικών τραγουδιστών και με εκατοντάδες καλεσμένους.
Πώς κατάφερε να συνδυάσει τις δύο μεγάλες της αγάπες
Στην συνέντευξη της η δημοσιογράφος ανέλυσε και το πως κατάφερε να συνδυάσει τις μεγάλες της αγάπες :
Για το συγκεκριμένο project η Ίσμα έκανε πολλά όνειρα τα οποία δυστυχώς δεν πρόλαβε να πραγματοποιήσει :
«Κάνω πολλά σχέδια. Θα ήθελα να γίνει σε αρχαιολογικούς χώρους, χώρους τουριστικού ενδιαφέροντος, να διεθνοποιηθεί όσο γίνεται. Η φαντασία μου τρέχει! Θα μου άρεσε να γίνει κάτι που θα προβάλλει τη χώρα, τις πολλές δυνατότητες που έχει η ελληνική όπερα και μακάρι να μπολιαστεί και με ανθρώπους από το εξωτερικό, σχεδιαστές. Η όπερα είναι σε απόλυτη θέση να το υπηρετήσει κάτι τέτοιο και είναι συγκινητικός ο τρόπος που το έχει αγκαλιάσει. Πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για το λυρικό μας θέατρο!»



