Η Zara, η αλυσίδα μόδας του μεγαλύτερου retailer στον κόσμο της ένδυσης -Inditex, θα εισάγει βιτρίνες επαυξημένης πραγματικότητας στα καταστήματα από τον επόμενο μήνα σε μια προσπάθεια να προσελκύσει ακόμα περισσότερο τους Millenials.

Οι βιτρίνες επαυξημένης πραγματικότητας θα δημιουργηθούν σε 120 καταστήματα ανά τον κόσμο ξεκινώντας από της 18 Απριλίου.

Οι πελάτες στρέφοντας τις οθόνες του κινητού τους στις βιτρίνες ή στους ειδικούς αισθητήρες στο εσωτερικό του καταστήματος θα μπορούν να βλέπουν τα ρούχα φορεμένα επάνω σε μοντέλα έτσι ώστε να μπορούν να έχουν μια καλύτερη ιδέα του τι να αγοράσουν. Eπιπλέον, σύντομα η τεχνολογία θα επιτρέπει στα μοντέλα να αναδύονται και από τα πακέτα ηλεκτρονικών αγορών που παραδίδονται στους πελάτες, παρουσιάζοντας εναλλακτικά κομμάτια.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below