Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα: Όλα όσα αγγίζει η Gucci (ή πιο συγκεκριμένα ο Alessandro Michele) μετατρέπεται σε χρυσό. Το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2017, οι πωλήσεις των προϊόντων του ιταλικού οίκου αυξήθηκαν κατά 49%, σύμφωνα με την μητρική εταιρεία Kering ενώ η συλλογή Fall 2017 του brand είχε μια αρκετά μεγάλη αγοραστική επιτυχία με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων στη χονδρική κατά 43,9%. Επιπλέον τα Gucci loafers, τα logo T-shirts και οι ζώνες εξακολουθούν να πωλούνται σαν τρελά χωρίς η δημοτικότητά τους να δείχνει κανένα σημάδι πτώσης.

Τι νέο έχει λοιπόν να επιδείξει ο Michele για την Pre-Fall 2018 σεζόν; Μια ολοκαίνουρια συλλογή, η οποία αποτελείται από 82 πλούσια σε λεπτομέρειες looks, Μια ολοκαίνουρια συλλογή, η οποία αποτελείται από 82 πλούσια σε λεπτομέρειες looks, φανταστικά μοτίβα, πολλή vintage έμπνευση, λαμπερά υφάσματα και στολίδια – με μια αξιοσημείωτη εξωτική πορεία:

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below