Aπό το λανσάρισμά του το 2013, το brand Off-White έχει αποκτήσει φανατικό κοινό με το cool streetwear και τα cheeky λογότυπά του. Για όσους όμως δεν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν 300 με  800 ευρώ για ένα hoodie, το εμπορικό σήμα με ιδρυτή τον Virgil Abloh λανσάρει μια capsule συλλογή -λίγο πιο φιλική προς τον προϋπολογισμό.
Με το  όνομα “For All”, η νέα σειρά που στοχεύει στους millennials περιλαμβάνει t-shirts και hoodies σε πιο προσιτές τιμές. Τα unisex κομμάτια κυμαίνονται από 95 ευρώ για ένα μπλουζάκι έως τα 170 για ένα φούτερ.
Η For All είναι η πρώτη συλλογή με πιο προσιτά κομμάτια της Off-White αλλά έπεται συνέχεια στο μέλλον. Σύμφωνα με το Business of Fashion, ο Abloh δήλωσε: «Σκοπεύω να λανσάρω προσιτές συλλογές περιοδικά αλλά με την ελευθερία να αποφασίζω το πού και το πότε».

A post shared by Off-White™ (@off____white) on

Το τελευταίο εγχείρημα της μάρκας έρχεται μετά από ένα χρόνο γεμάτο με πολλά νέα έργα με επικεφαλής τον δημιουργό και creative director, συμπεριλαμβανομένων των συνεργασιών του με τη Nike, τη Warby Parker και την επερχόμενη συλλογή του με την Ikea.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below