Η Martine McCutcheon και ο Thomas Brodie-Sangster συναντιούνται ξανά, 22 χρόνια μετά την εμβληματική ταινία Love Actually, για να πρωταγωνιστήσουν μαζί σε μια νέα διαφήμιση που αναμένεται να κυκλοφορήσει την περίοδο των γιορτών.

Οι δύο ηθοποιοί εθεάθησαν να γυρίζουν το νέο τους project την Πέμπτη (6 Νοεμβρίου) στο Λονδίνο.

Η Martine McCutcheon φορούσε το ίδιο κόκκινο παλτό που έκανε διάσημο ο χαρακτήρας της, Natalie, στην ταινία του 2003, ενώ το σετ είχε μεταμορφωθεί σε ένα αληθινό χειμωνιάτικο παραμύθι.

Ένας αυτόπτης μάρτυρας δήλωσε: «Ήταν σαν να γυρίσαμε πίσω στον χρόνο. Το να βλέπεις τη Martine ξανά με εκείνο το κόκκινο παλτό έκανε όλους να ανατριχιάσουν. Υπήρχε χιόνι, λαμπάκια και εκείνο το χαρακτηριστικό λονδρέζικο φόντο. Ήταν καθαρή χριστουγεννιάτικη μαγεία», αναφέρει η Sun σε ρεπορτάζ της.

Η διαφήμιση γυρίστηκε στο Λονδίνο, 22 χρόνια μετά την πρώτη τους κοινή εμφάνιση στη ρομαντική κομεντί του Richard Curtis.

Σύμφωνα με πηγή: «Τίποτα δεν λέει “Χριστούγεννα” όσο το Love Actually, και έτσι το Google Pixel αποφάσισε να φέρει πίσω λίγη από τη νοσταλγία της ταινίας για να “στολίσει” τη γιορτινή περίοδο. Εκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούν να λατρεύουν το φιλμ, οπότε κάλεσαν τη Martine και τον Thomas για αυτή τη γλυκιά επανένωση. Η διαφήμιση θα είναι γεμάτη αναφορές στην ταινία, ειδικά αφού ο Thomas ήταν μόλις 13 ετών όταν συμμετείχε στο Love Actually».

Ολόκληρος ένας δρόμος στο Λονδίνο μετατράπηκε σε παραμυθένιο σκηνικό, ενώ οι δύο ηθοποιοί φαίνεται να ήταν σε εξαιρετική διάθεση κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. «Είναι πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα και σίγουρα πρόκειται για μια διαφήμιση που θα συζητηθεί», πρόσθεσε η πηγή.

Για όσους (ακόμη) δεν έχουν δει το Love Actually, πρόκειται για μία από τις πιο αγαπημένες ταινίες του Richard Curtis. Η Martine υποδύεται τη Natalie, τη γλυκιά βοηθό που ερωτεύεται τον Πρωθυπουργό, τον οποίο ενσαρκώνει ο Hugh Grant, ενώ ο Thomas παίζει τον Sam, ένα ερωτοχτυπημένο αγόρι που προσπαθεί με κάθε τρόπο να εντυπωσιάσει το κορίτσι που του αρέσει στο σχολείο.

Το Google Pixel δεν είναι η μόνη εταιρεία που αντλεί έμπνευση από την ταινία φέτος. Η Aldi αποκάλυψε ότι στη φετινή της χριστουγεννιάτικη καμπάνια, ο διάσημος ήρωάς της Kevin the Carrot θα κάνει πρόταση γάμου στην αγαπημένη του Katie με κάρτες εμπνευσμένος από τη διάσημη σκηνή του Andrew Lincoln και της Keira Knightley.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below