Μέσα στο μετρό της Νέας Υόρκης την ανακάλυψαν. Και προχθές, μέσα στο μετρό της Νέας Υόρκης άνοιξε ένα από τα σημαντικότερα show παγκοσμίως. Η Bhavita Mandava έγραψε το πιο κινηματογραφικό «fashion full circle moment» της σεζόν, όταν άνοιξε το Chanel Métiers d’Art 2026, σε μια επίδειξη που στήθηκε κυριολεκτικά στις υπόγειες γραμμές της πόλης.
Με καταγωγή από τη Hyderabad της Ινδίας, η Bhavita δεν είχε καμία πρόθεση να γίνει μοντέλο -ήταν φοιτήτρια στο New York University, από όπου και αποφοίτησε επίσημα πριν λίγους μήνες. Όλα όμως άλλαξαν όταν, σε μια απολύτως τυχαία μέρα στο μετρό, κάποιος από τον χώρο της μόδας την πρόσεξε και της πρότεινε να ασχοληθεί με το modelling.

Το πραγματικά κομβικό σημείο στην καριέρα της ήρθε χάρη στον Matthieu Blazy. Ο σχεδιαστής την ξεχώρισε ήδη από την εποχή που βρισκόταν στη Bottega Veneta, υπογράφοντας μαζί της αποκλειστική συνεργασία και χρησιμοποιώντας την σε καμπάνιες και πασαρέλες. Όταν ανέλαβε τη δημιουργική διεύθυνση της Chanel, η Bhavita ήταν από τα πρόσωπα που πήρε μαζί του. Στο πρώτο του show για τον οίκο την άνοιξη, η πανέμορφη Ινδή περπάτησε ξανά στην πασαρέλα.
Και τώρα, στο δεύτερο show του ως καλλιτεχνικός διευθυντής της Chanel, της εμπιστεύτηκε την πιο συμβολική θέση: να ανοίξει το Métiers d’Art 2026. Και όχι σε οποιοδήποτε runway, αλλά σε αυτό που στήθηκε στο μετρό – το ίδιο σκηνικό όπου πριν από λίγα χρόνια ξεκίνησαν όλα για εκείνη.
View this post on Instagram
Η συγκίνηση δεν περιορίστηκε μόνο στα backstage. Οι γονείς της, όπως αποκάλυψε η ίδια στα social media, την παρακολούθησαν από μακριά με ιδιαίτερη φόρτιση. Το μοντέλο μοιράστηκε την αντίδραση τους σε ένα reel στον λογαριασμό της στο Instagram με τίτλο «my brown parents reaction to me opening the Chanel show» όπου η χαρά των γονιών της μεταφέρεται άμεσα ακόμα και μέσα από την οθόνη. Από τη μεριά της εκείνη έγραψε πως «Δεν μπορώ να περιγράψω με λέξεις πόσα σημαίνει αυτό για εμένα», μη μπορώντας να κρύψει τη φόρτιση της στιγμής.
View this post on Instagram
Σε μια βιομηχανία όπου τα πρόσωπα από συγκεκριμένες περιοχές της Ινδίας έχουν ακόμη ελάχιστη εκπροσώπιση, η Bhavita Mandava δεν είναι απλώς ένα ακόμη νέο πρόσωπο. Είναι η απόδειξη πως η νέα εποχή της Chanel – και το όραμα του Matthieu Blazy – βασίζονται στο diversity, τη σύγχρονη ομορφιά και το πραγματικό storytelling.
Από το ανώνυμο βαγόνι του μετρό, στο πρώτο βήμα της Chanel. Κι αυτό, στη μόδα δεν είναι απλώς ένα ωραίο παραμύθι αλλά μία σύγχρονη, πραγματική ιστορία.



