Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Marieclaire.gr on Google

Το Γουίμπλετον σηματοδοτεί την επιστροφή της Serena Williams στο μονό γυναικών, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά το 2022 US Open και την απόσυρσή της. 23 φορές πρωταθλήτρια στο μονό σε Grand Slam και επτά φορές στο Γουίμπλετον, η κορυφαία 44χρονη τενίστρια είχε ήδη λάβει wildcard για διπλό γυναικών, μαζί με τη 46χρονη αδερφή της, Venus.

Σε ερώτηση, ωστόσο, που της είχε γίνει πριν από λίγες μέρες, στο Βερολίνο, είχε αποφύγει να το επιβεβαιώσει, λέγοντας: «Αυτή είναι η σημαντική ερώτηση, έτσι; Δεν ξέρω. Αναρωτιέμαι… αλλά δεν ξέρω».

Φημολογείται ότι επόμενος σταθμός της θα είναι το US Open. Από τότε που είχε αποσυρθεί, άλλωστε, το 2022, δεν ήθελε να χρησιμοποιήσει τη λέξη «αποχώρηση», αντ’ αυτού είχε δηλώσει ότι «εξελίσσεται» μακριά από το τένις.

«Δεν είναι φάρσα. Η Serena Williams θα αγωνιστεί το 2026 στο μονό γυναικών» επιβεβαίωσε το Γουίμπλετον με μια ανάρτησή του, που μοιράστηκε και η ίδια η αθλήτρια στο προφίλ της.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Wimbledon (@wimbledon)

Στον τελευταίο αγώνα που είχε δώσει, τον Σεπτέμβριο του 2022, είχε παραθέσει έναν συναισθηματικά φορτισμένο λόγο, τιμώντας ιδιαίτερα την αδερφή της: «Ευχαριστώ όλους όσοι είναι εδώ, που βρίσκονται στο πλευρό μου τόσα χρόνια, δεκαετίες. Θεέ μου, κυριολεκτικά δεκαετίες», είπε η Williams, η οποία είχε παίξει το πρώτο της επαγγελματικό τουρνουά σε ηλικία 14 ετών το 1995. «Αλλά όλα ξεκίνησαν με τους γονείς μου. Και τους αξίζουν τα πάντα. Γι’ αυτό τους είμαι πραγματικά ευγνώμων. Και δεν θα ήμουν η Serena αν δεν υπήρχε [η αδελφή μου] Venus, οπότε σε ευχαριστώ, Venus. Είναι ο μόνος λόγος που υπήρξε ποτέ η Serena Williams».

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below