Λίγο πριν το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν η Σταματίνα Τσιμτσιλή επισκέφτθηκε στο κέντρο της Αθήνας, απολαμβάνοντας τον καφέ της. Ο φωτογραφικός φακός την εντόπισε να περπατά παρέα με φίλους. Εκείνη με τη σειρά της, όταν αντιλήφθηκε την ύπαρξη των φωτογράφων χαμογέλασε, καθώς περπατούσε στα στενά της πόλης.
Για τη βόλτα της επέλεξε ένα casual σικ σύνολο, το οποίο συνέθεταν ένα ανοιχτόχρωμο denim παντελόνι, μαύρα, ψηλοτάκουνα πέδιλα και ένα λευκό crochet top με μαύρες λεπτομέρειες.



Λίγες ώρες αργότερα η παρουσιάστρια δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram φωτογραφίες από τον γάμο της με τον Θέμη Σοφό, πριν από 15 χρόνια με αφορμή την επέτειό τους.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«15 χρόνια πριν…
Πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω πόσο γρήγορα πέρασε ο χρόνος. Κι όμως, όταν σκέφτομαι όλα όσα έχουμε ζήσει μαζί, νιώθω πως μέσα σε αυτά τα δεκαπέντε χρόνια χωράει μια ολόκληρη ζωή. Τόσες στιγμές, τόσες αναμνήσεις, τόσα συναισθήματα…
Εύχομαι πάνω απ’ όλα να είμαστε υγιείς και αγαπημένοι.
Να συνεχίσουμε μαζί όπως είμαστε στα εύκολα και στα δύσκολα και να καμαρώνουμε τα παιδάκια μας να μεγαλώνουν ευτυχισμένα και να πραγματοποιούν τα όνειρά τους», έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής της η Σταματίνα Τσιμτσιλή.
Το ζευγάρι παντρεύτηκε το 2011 και έχει αποκτήσει μαζί τρία παιδιά, τη Νάγια που γεννήθηκε το 2013, τη Μαίρη που ήρθε στον κόσμο έναν χρόνο αργότερα και τον Γιάννη που γεννήθηκε το 2018.



