Η Bella Hadid μίλησε για τη δύσκολη καθημερινότητα που βιώνει εξαιτίας της χρόνιας νόσου του Lyme από την οποία πάσχει, αποκαλύπτοντας το βαρύ ψυχικό και σωματικό τίμημα των εξάρσεων της ασθένειάς της.
Το 29χρονο μοντέλο δημοσίευσε μια σειρά από Instagram Stories, στα οποία περιέγραψε πόσο δύσκολο είναι να εξηγήσει όσα περνά. Όπως έγραψε, τα συμπτώματα –ανάμεσά τους ο πόνος, η εξάντληση, η έντονη κόπωση, το άγχος, η «ομίχλη» του εγκεφάλου (brain fog), οι λοιμώξεις και το ψυχικό τραύμα– μπορούν να οδηγήσουν σε βαθιά απομόνωση και κατάθλιψη, ιδιαίτερα όταν διαρκούν για μεγάλο χρονικό διάστημα.
«Δοκιμάζεις τα πάντα. Διαβάζεις βιβλία, αναζητάς απαντήσεις, πιστεύεις ότι βρήκες τη σωστή θεραπεία ή τη σωστή ρουτίνα. Και μετά έρχεται ξανά μια έξαρση και ξαφνικά τίποτα δεν μοιάζει πλέον βέβαιο», έγραψε.

Η Bella Hadid αποκάλυψε ότι οι εξάρσεις της ασθένειας την αναγκάζουν συχνά να ακυρώνει σχέδια, καθώς δεν γνωρίζει ποτέ πώς θα αισθάνεται όταν ξυπνήσει. «Ξυπνάς με το άγχος ήδη εγκατεστημένο στο σώμα σου. Νιώθεις σωματικό πόνο πριν καν ακουμπήσουν τα πόδια σου στο πάτωμα. Κι όμως, πρέπει κάπως να βρεις τη δύναμη να συνεχίσεις άλλη μία ημέρα, μέσα σε ένα σώμα και ένα μυαλό εντελώς εξαντλημένα», εξομολογήθηκε.
Παραδέχτηκε ακόμη ότι έχει μάθει να κρύβει όσα νιώθει, καθώς θεωρεί πως είναι σχεδόν αδύνατο να κατανοήσει κανείς μια τέτοια εμπειρία, εκτός αν τη ζει ο ίδιος ή βρίσκεται δίπλα σε κάποιον που τη βιώνει.
Παρά τις δυσκολίες, θέλησε να στείλει ένα μήνυμα ελπίδας σε όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας. «Η θεραπεία δεν είναι μια ευθεία γραμμή. Υπάρχει φως, ακόμη κι αν σήμερα δεν μπορείς να το δεις. Υπάρχει ελπίδα», έγραψε, προσθέτοντας ότι πιστεύει πως κάθε δοκιμασία έχει έναν βαθύτερο σκοπό.
«Κάθε δυσκολία μας αφήνει ένα μάθημα, περισσότερη συμπόνια ή μια δύναμη που δεν γνωρίζαμε ότι διαθέτουμε. Είμαι ευγνώμων για τη ζωή, όμως όταν οι δύσκολες ημέρες είναι περισσότερες από τις καλές, είναι πραγματικά αδύνατο να βρεις χαρά, σκοπό ή ακόμη και τη διάθεση να βγεις από το σπίτι. Παρ’ όλα αυτά, θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε. Πάντα», σημείωσε.
Η ανάρτησή της ολοκληρώθηκε με ένα συγκινητικό μήνυμα προς όσους περνούν τις δικές τους δυσκολίες: «Σε αγαπούν και σε χρειάζονται. Η ζωή σου έχει σκοπό. Και θα τα καταφέρεις, όποια εποχή της ζωής κι αν διανύεις».
Στη συνέχεια μοιράστηκε μια πιο ανάλαφρη στιγμή, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία της με μια ρόμπα εμπνευσμένη από το Star Wars, γράφοντας «αν και μακρύ κάνει τα πάντα λίγο καλύτερα».

Σε επόμενα stories, η Bella Hadid ευχαρίστησε την ομάδα που βρίσκεται πίσω από το brand αρωμάτων της, Orebella, λέγοντας πως η στήριξή τους την συγκινεί βαθιά και ότι είναι εκείνοι που τη βοηθούν να συνεχίζει.
Ωστόσο, λίγο αργότερα ανάρτησε μια selfie στην οποία εμφανίζεται δακρυσμένη, εξηγώντας ότι δεν μπορεί να ξεπεράσει την τελευταία έξαρση της νόσου. Αποκάλυψε ότι κοιμάται έως και 11 ώρες την ημέρα, συνεχίζει να νιώθει εξαντλημένη και, παρά το γεγονός ότι έχει ακολουθήσει όλα τα θεραπευτικά πρωτόκολλα που της έχουν προτείνει οι γιατροί της, δεν βλέπει βελτίωση.

«Έχω σχεδόν πείσει τον εαυτό μου ότι πάσχω από άλλες δώδεκα ασθένειες», έγραψε περιγράφοντας ότι λαχανιάζει ακόμη και μέχρι να φτάσει στην κουζίνα.
«Νομίζω πως δεν λειτουργεί ούτε ένα εγκεφαλικό μου κύτταρο και τα δύο τελευταία μαλώνουν μεταξύ τους», πρόσθεσε. «Τουλάχιστον κατάφερα να κάνω ντους χωρίς να λιποθυμήσω. Αν ξέρεις, ξέρεις. Σήμερα αυτό ήταν μια μεγάλη νίκη για μένα».
Η σειρά των αναρτήσεών της ολοκληρώθηκε με δύο βίντεο άλλου δημιουργού περιεχομένου που μιλούν, με δόσεις χιούμορ, για την πραγματικότητα της ζωής με μια χρόνια ασθένεια και τη συνεχή προσπάθεια διαχείρισης των συμπτωμάτων της.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Bella Hadid μιλά ανοιχτά για την ασθένειά της. Παλαιότερα είχε μοιραστεί, η ίδια και η μητέρα της, στιγμιότυπα από τη νοσηλεία της σε νοσοκομείο, έπειτα από έξαρση της ασθένειας. Τότε πολλοί έκαναν λόγο για δείγματα νευρικής ανορεξίας. Διαβάστε όσα είχαν ειπωθεί εδώ.



