Η Marie Kondo είναι η Γιαπωνέζα life coach η οποία είχε αναπτύξει μια θεωρία την οποία μπορούσε να δει κανείς στο Netflix και η γενική ιδέα της ήταν η εξής: Πήγαινε σε διάφορα σπίτια στα οποία οι ιδιοκτήτες συνήθιζαν να μαζεύουν πολλά αντικείμενα – άχρηστα πιθανόν – και τους έβαζε να επιλέξουν ανάμεσά τους και να κρατήσουν αυστηρά εκείνα που τους δίνουν χαρά. Τα υπόλοιπα – και ήταν πραγματικά πολλά – τους έβαζε να τα πετάξουν. Και κάπως έτσι, το Kondo ing έγινε μέθοδος τακτοποίησης σπιτιού ή ακόμα καλύτερα φιλοσοφία, ενώ πέρασε μέχρι και στις διαπροσωπικές σχέσεις ως dating trend το οποίο σημαίνει ότι κρατάς στη ζωή σου μόνο άτομα που σου δίνουν χαρά.

Ξαφνικά όμως, η Marie Kondo, η οποία πέταγε τα πάντα και δεν μάζευε περιττά πράγματα, ξεκίνησε μέσω του νέου της e shop να πουλάει αντικείμενα, ρούχα και αξεσουάρ, κάτι που σύμφωνα με πολλούς σήμαινε δυο πράγματα: το ένα ότι “εξαργύρωνε” με αυτόν τον τρόπο τη δημοσιότητα που της έδινε η μέθοδός της και το άλλο ότι ερχόταν ενάντια στην ίδια της τη φιλοσοφία, αφού πρώτα έβαζε τους ανθρώπους να πετάξουν τις παλιές τους παντόφλες και μετά τους πουλούσε καινούριες στην διόλου ευκαταφρόνητη τιμή των 2ο6 δολαρίων -καθώς ήταν χειροποίητες και κατασκευασμένες στο Τόκιο ενώ όλα τα αντικείμενα μέσα στο κατάστημα είναι υπερκοστολογημένα.

Το e shop άνοιξε τη Δευτέρα και κάνει αποστολές μόνο στις ΗΠΑ – οι οποίες έχουν εύρωστη οικονομία και παρακολούθησαν φανατικά το “Tidying Up with Marie Kondo”. Οι αντιδράσεις στο Twitter ήταν έντονες, καθώς πολλοί αισθάνονται πως η Marie Kondo πάει να πιάσει κορόιδο το κοινό στο οποίο πρώτα πέρασε τη νοοτροπία να ξεφορτωθεί τα πράγματα που δεν του χαρίζουν χαρά και μετά από αυτό προσπαθεί με τον τρόπο της να τους πουλήσει καινούρια για να γεμίσουν τα άδεια σπίτια τους.

Κάποιοι αναρωτήθηκαν μέχρι και εάν τα αντικείμενα είναι μεταχειρισμένα και προέρχονται από τα σπίτια που άδειασε στο show, σκεπτόμενοι ότι πιθανότατα η επόμενη φιλοσοφία της Γιαπωνέζας να είναι “απόκτησε εσύ κάτι που δεν έκανε χαρούμενο κάποιον άλλον” όμως όχι, τα πράγματα που πωλούνται είναι καινούρια. Και το Twitter στα κάγκελα.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below