Η ζωή μας έχει συχνά σκαμπανευάσματα ειδικά όταν κάποιες γυναίκες έχουν υψηλούς στόχους. Η συχνότητα των εναλλαγών των συναισθημάτων μπορεί να είναι εξαντλητική όταν βρίσκεστε στο χώρο των επιχειρήσεων και από ότι φαίνεται γυναίκες που διαπρέπουν στο επιχειρείν έχουν ανακαλύψει τον τρόπο-κλειδί ώστε να αντιμετωπίζουν τα εμπόδια.

Λέγεται  κανόνας των 20 λεπτών και μπορεί πραγματικά να σας αλλάξει την κοσμοθεωρία και τον τρόπο που αντιμετωπίζετε τις δυσκολίες.

Αυτός ο κανόνας υποδεικνύει ότι ο κατάλληλος χρόνος εσωτερικής αντιμετώπισης μιας δυσάρεστης κατάστασης είναι τα 20 λεπτά. Για παράδειγμα, έστω ότι έχετε επιτέλους συνέντευξη για εκείνη την επαγγελματική θέση που πάντα ονειρευόσασταν. Παρευρίσκεστε στη συνέντευξη μόνο και μόνο για να λάβετε σε λίγο καιρό μια απάντηση που σας ενημερώνει ότι δεν λάβατε τη θέση εσείς αλλά κάποιος άλλος. Έχετε στη διάθεσή σας ακριβώς 20 λεπτά για να στεναχωρηθείτε, να θυμώσετε και να βιώσετε όλα τα δυσάρεστα συναισθήματα που προκύπτουν μετά από μια επαγγελματική ή συναισθηματική απόρριψη. Ξεσπάστε, κλάψτε, θυμώστε. Αφήστε όλη τη στεναχώρια να ξεχυθεί από μέσα σας δίχως ντροπή. Μόλις όμως περάσουν τα 20 λεπτά, πρέπει να επιβάλλετε στον εαυτό σας να “σηκωθεί” και να ξαναπροσπαθήσει είτε προς την ίδια είτε προς άλλη κατεύθυνση.

Άλλωστε δεν μας καθορίζουν οι αποτυχίες μας αλλά ο τρόπος με τον οποίο τις αντιμετωπίζουμε. Οι γυναίκες που έχουν τη τάση να πετυχαίνουν στην καριέρα τους, γνωρίζουν πολύ καλά τον τρόπο για να ισορροπούν το χρόνο που χρειάζεται για να διαχειριστούν μέσα τους ένα λάθος ή μια απόρριψη και να συνεχίσουν στην αναζήτηση των στόχων τους. Αυτός ο τρόπος δεν είναι άλλος από το να μην αφιερώνουν παραπάνω από 20 λεπτά σε αρνητικά συναισθήματα.

Ποιος είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος για να αξιοποιήσετε τα 20 λεπτά σας αποδοτικά;

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι αναλύοντας τι πραγματικά συνέβη θα σας εξυπηρετήσει για την επόμενη φορά ώστε να μην επαναλάβετε ξανά το ίδιο λάθος. Ακόμη πιο βοηθητική προσέγγιση είναι να καταγράψετε τα συναισθήματα που έχουν προκύψει από από το συμβάν. Έτσι, γνωρίζοντας επακριβώς τι συμβαίνει μέσα σας, θα μπορέσετε να το αντιμετωπίσετε γρηγορότερα.

Μετά το πέρας της επιτρεπόμενης θλίψης των 20 λεπτών, οραματιστείτε ότι υπάρχει κάπου στο μυαλό σας το κουμπί “Delete” και πατήστε το! Αντισταθείτε στην φυσική τάση του μυαλού σας να επιμείνει σε όλες τις πιθανότητες που θα μπορούσαν να έχουν συμβεί και να σκέφτεστε ξανά και ξανά το πρόβλημα και αποδεχτείτε ότι είναι κάτι που συνέβη. Μη δώσετε στο αρνητικό συμβάν άλλο χώρο και χρόνο στη ζωή σας. Όσο σοβαρή και αν ήταν η απόρριψη που βιώσατε ή το αίσθημα αποτυχίας σας, έχετε καταφέρει ήδη κάτι πολύ σημαντικό: να αντιμετωπίσετε με επιτυχία την την κατάσταση της θλίψης και να ριχτείτε με πάθος ξανά για την επόμενη προσπάθεια επίτευξης του στόχου σας.