Τα «Φαντάσματα», η νέα κωμική σειρά του Star (κάθε Κυριακή στις 21:00), με επίκεντρο τη συγκατοίκηση του Χάρη (Ορφέας Αυγουστίδης) και της Μαρίνας (Έλλη Τρίγγου), η οποία έχει ως επίκεντρο εννέα αλλοπρόσαλλα και ιδιότροπα φαντάσματα διαφορετικών εποχών, ξεχωρίζει ως μια από τις πιο φρέσκιες και πρωτότυπες της φετινής σεζόν.
Τώρα η παραγωγή μοιράζεται λεπτομέρειες από τη δημιουργία της που αφορούν τα περίτεχνα κοστούμια εποχής των επτά φαντασμάτων. Ο χρόνος κατασκευής τους ξεπέρασε τους τρεις μήνες και συνολικά χρησιμοποιήθηκαν 30 διαφορετικά υφάσματα, τα οποία δεν αντανακλούν ή απορροφούν το φως, έτσι ώστε να μπορούν να εκτελεστούν σωστά τα δεκάδες VFX, που ήταν απαραίτητα για τη σειρά.
Στο κάθε κοστούμι εφαρμόστηκε μια ειδική τεχνική πατίνας από εξειδικευμένους τεχνίτες, ώστε να δημιουργηθεί η αίσθηση της παλαιότητας.
Οι λεπτομέρειες κατασκευής για το κάθε κοστούμι ανά ρόλο:
Το κοστούμι της Καλλιρρόης: Αποτελείται εξ ολοκλήρου από βελούδο και για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκαν συνολικά έξι μέτρα ύφασμα. Το μπολερό του είναι από μπροκάρ που χρησιμοποιείται από εξειδικευμένο κατάστημα για τη ραφή ιερατικών αμφίων.

Το κοστούμι της Μπήλιως: Η φούστα είναι ολόμαλλη, έχει συνολικό μήκος 10 μέτρα και ράφτηκε στο χέρι. Αποτελεί πιστό αντίγραφο αμφίεσης γυναικών του πρώτου μισού του 19ου αιώνα στην περιοχή της Αράχωβας. Τα παπούτσια είναι γουρουνοτσάρουχο από εξειδικευμένο τεχνίτη και η κατασκευή τους απαίτησε τρεις ημέρες. Το πάνω μέρος της στολής είναι ένα παραδοσιακό σιγκούνι, επίσης βασισμένο στο παραδοσιακό πρότυπο. Το κοστούμι πέρασε από ειδική επεξεργασία πατιναρίσματος και καψαλίσματος, ώστε να φαίνεται «μπαρουτοκαπνισμένο».

Το κοστούμι της Θεοφανίας: Αποτελείται από σύνθεση φυτικών και τεχνητών υφασμάτων, που κρίθηκε η καταλληλότερη λύση ώστε να αποδοθεί η χυτή αρχαιοελληνική εικόνα. Τα σανδάλια είναι από χειροποίητο δέρμα, ενώ τα σκουλαρίκια από επιχρυσωμένο ασήμι και οι μπρονζέ πόρπες, που συγκρατούν το ύφασμα, βρέθηκαν σε ένα εξειδικευμένο παλαιοπωλείο.

Το κοστούμι του Ταγματάρχη: Πρόκειται για κατασκευή αυθεντικής στολής Ταγματάρχη του Ελληνικού Πεζικού του 1941, όπως και οι μπότες, που αποτελούν πιστή αναπαράσταση.

Το κοστούμι του Βαγγέλη: Συνδυάζει τέσσερα διαφορετικά δέρματα και τέσσερις διαφορετικές συνθετικές γούνες, που ενώθηκαν σε κοστούμι με την ειδική τεχνική μουλάζ: δηλαδή το ρούχο στήθηκε πάνω στον ηθοποιό, τα υφάσματα εφαρμόστηκαν πάνω στο σώμα του ένα προς ένα και κατόπιν ράφτηκαν. Ακόμη και τα παπούτσια του είναι απολύτως διαφορετικά και δημιουργημένα με την ίδια τεχνική, βασισμένα σε γουρουνοτσάρουχο.

Το κοστούμι του Παρασκευά: Είναι ανακατασκευή στολής προσκόπων της δεκαετίας του ’80. Το μαντήλι αποτελεί ειδική κατασκευή, με κολάρο, ώστε να ισορροπεί το βέλος που υποτίθεται ότι διαπερνά το λαιμό του ηθοποιού. Τα γυαλιά είναι αυθεντικό vintage κομμάτι της δεκαετίας του ’80.

Το κοστούμι του Γεράσιμου: Ένα κοστούμι από ύφασμα με αναφορά στα τέλη του 19ου αιώνα, με μπροκάρ γιλέκο και ανυψωμένο κολάρο, όλα σε γαλάζιους τόνους με ειδική πατίνα και επεξεργασία. Τα παπούτσια είναι αυθεντική αναπαράσταση των παπουτσιών με κουμπιά εκείνης της εποχής.

Το κοστούμι του Απόστολου: Αποτελείται από πουκάμισο και σακάκι ειδικής κατασκευής και μάκρους, βασισμένο σε συλλογή Armani.

Το κοστούμι του Ακέφαλου: Μία ειδική κατασκευή εσωτερικά, όπου στη θέση του στέρνου βρίσκεται ξεχωριστά διαμορφωμένος χώρος που ανοιγοκλείνει, για να τοποθετηθεί το κεφάλι του ηθοποιού. Το ύφασμα στο συγκεκριμένο σημείο έχει αφαιρεθεί ίνα-ίνα, ώστε η ύφανση να είναι διάτρητη μεν, φυσική δε, και ο ηθοποιός να μπορεί να βλέπει και να αναπνέει.

Ταυτότητα σειράς
Σενάριο: Λευτέρης Παπαπέτρου. Σκηνοθεσία: Αμαλία Γιαννίκου. Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιάννης Δρακουλαράκος. Producer: Διονύσης Σαμιώτης. Head of Production: Νάνσυ Κοκολάκη. Production Designer: Μιχάλης Σαμιώτης. Ενδυματολόγος: Κατερίνα Παπανικολάου. Παραγωγή: Tanweer Productions



