Βγαίνεις στο τοπικό σούπερ μάρκετ για να κάνεις το εβδομαδιαίο shopping. Οι βασικές κινήσεις που θα κάνεις είναι: να αρπάξεις τα κλειδιά σου, το πορτοφόλι σου και μια μεγάλη βαλίτσα. Τι, όχι; Εντάξει, δεν είναι και ο πιο βολικός τρόπος να μεταφέρεις τα τρόφιμα, αλλά σίγουρα αυτή η κίνησή θα σου επιφέρει περισσότερους followers και λιγότερη περιβαλλοντική μόλυνση.

Τουλάχιστον, εάν ζεις στην Ταϊλάνδη που η πρόσφατη τάση των social media για τη μεταφορά προιόντων σε ασυνήθιστα οικιακά αντικείμενα – ή αντικείμενα που μόλις βρήκαν στο δρόμο – προέκυψε αφότου απαγορεύτηκαν οι πλαστικές σακούλες μιας χρήσης.

Παρόλο που η απαγόρευση δεν πρόκειται να τεθεί πλήρως σε ισχύ τεχνικά μέχρι το 2021, πολλά καταστήματα και σούπερ μάρκετ έχουν ήδη αναλάβει δράση και έχουν σταματήσει να παρέχουν πλαστικές σακούλες στους πελάτες.

Βασικά, μεταξύ αστείου και σοβαρού, η Ταϊλάνδη πράττει σωστά. Οι δράσεις της χώρας προς τη μείωση των πλαστικών (έως το 2022, σκοπεύουν να απαγορεύσουν τα πλαστικά καλαμάκια και τα φλιτζάνια) είναι το είδος των συγκεκριμένων αλλαγών που χρειαζόμαστε και η ευρεία αντίδραση σ ‘αυτές συμβάλλει μόνο με την ευαισθητοποίηση.