Η ΕΡΤ γνωρίζει στιγμές δόξας με τις νέες σειρές που έχει βάλει στο πρόγραμμά της ενώ σχεδόν κάθε εβδομάδα ανεβαίνει στα trends του twitter κατά τη διάρκεια της προβολής των επεισοδίων. Μια από αυτές, που έχει ξετρελάνει το τηλεοπτικό κοινό, είναι “Τα καλύτερά μας χρόνια“. Η σειρά αγαπήθηκε από το πρώτο κιόλας επεισόδιο και μάλιστα κάποιοι σύγκριναν το επίπεδο της παραγωγής με αυτό του Netflix. Πίσω από την επιτυχία της κρύβονται φυσικά και ο συντελεστές της.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below

Εκτός από το πρωταγωνιστικό δίδυμο της Κατερίνας Παπουτσάκη και του Μελέτη Ηλία, συναντάμε ένα δίδυμο και στο σενάριο. Η Κατερίνα Μπέη και ο Νίκος Απειρανθίτης έχουν αναλάβει την μεταφορά του επιτυχημένου ισπανικού φορμάτ, με τίτλο Cuéntame, στην ελληνική πραγματικότητα. Η δυσκολία που καλούνται να αντιμετωπίσουν είναι μεγάλη γιατί πρέπει να αποδώσουν τα γεγονότα της εποχής με ακρίβεια και με βάση το πώς επηρέασαν τη δική μας χώρα.

Η θέση της γυναίκας και η χειραφέτησή της, η επανάσταση των νέων και ρόλοι των δύο φύλων, η στάση απέναντι στη δικτατορία, η έλευση της τεχνολογίας και ο καταναλωτισμός είναι μόνο μερικά από τα θέματα που πραγματεύεται η σειρά “Τα καλύτερά μας χρόνια” την σκηνοθεσία της οποίας υπογράφει η Όλγα Μαλέα.

Οι δυο σεναριογράφοι συνεργάζονται για πρώτη φορά. Η αμέσως προηγούμενη δουλειά της Κατερίνας Μπέη είναι η ταινία “Ευτυχία”. Σπούδασε στη Νομική Αθηνών και στο Δημοσιογραφικό Κολέγιο. Έχει γράψει εκτός από κινηματογραφικά σενάρια, θεατρικές διασκευές, σενάρια για τηλεοπτικές σειρές και βιβλία.

 

Ο Νίκος Απειρανθίτης σπούδασε σκηνοθεσία στη Σχολή Λ. Σταυράκου αλλά άρχισε να δουλεύει ως επαγγελματίας σεναριογράφος από την ηλικία των 26 ετών. Έχει συνδέσει το όνομά του με πολλές επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές στα δημόσια και ιδιωτικά κανάλια. Επίσης, έχει γράψει σενάρια για ντοκιμαντέρ και ταινίες μεγάλου μήκους για τον κινηματογράφο ενώ έχει υπάρξει για χρόνια μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Σεναριογράφων Ελλάδος και είναι από τα ιδρυτικά μέλη της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below