Μπορεί το Φετινό Φεστιβάλ Βενετίας να στερήθηκε κάποια από τη συνηθισμένη χολιγουντιανή λάμψη του λόγω της απεργίας των ηθοποιών, όμως ευτυχώς υπήρχε ο Τζόρτζιο Αρμάνι. Ο μαέστρος της ιταλικής μόδας δεν είχε καμία δυσκολία να γεμίσει τη Γαληνοτάτη με γκλάμουρ και A-listers του θεάματος και του παγκόσμιου τζετ σετ, από τη Σοφία Λόρεν και τη Τζέσικα Τσαστέιν μέχρι τους νέους σταρ της τηλεόρασης όπως το καστ του «Μπρίτζερτον», τη Σίντνεϊ Σουίνι του «Euphoria» και τη «Μαξ» του «Stranger Things», Σέιντι Σινκ, που είναι και η νέα μούσα του αρώματος Si της μάρκας.

Η Armani beauty είναι σταθερά εδώ και 6 χρόνια επίσημος χορηγός της Μόστρα, φέτος όμως είχε ίσως την πιο λαμπερή και δραστήρια παρουσία από ποτέ: οι εκδηλώσεις του οίκου δεν περιελάμβαναν μόνο το πέρασμα των σταρ από το εντυπωσιακό beauty lounge του ξενοδοχείου «Excelsior» δίπλα στο κόκκινο χαλί και το θέατρο προβολών του Φεστιβάλ, αλλά και ένα νέο λανσάρισμα του αρώματος Si Eau de Parfum Intense και ένα αξέχαστο show υψηλής ραπτικής. Καλεσμένες του ιταλικού οίκου μόδας, ομορφιάς και αρωμάτων ήταν, μεταξύ άλλων, και οι Ελληνίδες Βίκυ Καγιά και Δανάη Παππά, οι οποίες περπάτησαν στο κόκκινο χαλί με δημιουργίες Giorgio Armani και με μακιγιάζ Armani beauty, στην πρεμιέρα της ταινίας «Ferrari» του Μάικλ Μαν, με πρωταγωνιστή τον Ανταμ Ντράιβερ.

O Τζόρτζιο Αρμάνι με τη Bρετανίδα ηθοποιό Τζέμα Κόλμαν στο show υψηλής ραπτικής Armani Prive στη Βενετία.
O Τζόρτζιο Αρμάνι με τη Bρετανίδα ηθοποιό Τζέμα Κόλμαν στο show υψηλής ραπτικής Armani Prive στη Βενετία.

Το μοντέλο και παρουσιάστρια πήγε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στη Βενετία ως επίσημη καλεσμένη της Armani beauty από τη χώρα μας, ενώ ήταν η πρώτη φορά που η μάρκα συνεργάστηκε στο Φεστιβάλ με τη νεαρή ηθοποιό.

Και οι δύο απόλαυσαν τις υπηρεσίες των make up artists πριν παραστούν στην κινηματογραφική πρεμιέρα και φυσικά έδωσαν το «παρών» στα ειδικά photocalls του red carpet εκπροσωπώντας το πολυτελές brand.

Την επόμενη μέρα, editors περιοδικών και διεθνείς προσωπικότητες μαζεύτηκαν για μια μοναδική νύχτα στο μουσείο μοντέρνας τέχνης Peggy Gughenheim με ιδιωτική ξενάγηση και ένα ρομαντικό δείπνο στην ταράτσα του βενετσιάνικου ιστορικού παλάτσο. Εκεί ήταν και η νέα global ambassador Armani beauty, Σέιντι Σινκ, η κοκκινομάλλα σταρ που το κοινό λάτρεψε ως Μαξ του «Stranger Things», όπως και η Σίντνεϊ Σουίνι, μία από τις πρωταγωνίστριες της πολυσυζητημένης σειράς «Euphoria», και ο Ρεζέ Ζαν Παζ, σταρ του «Bridgerton» και πρόσωπο του αρώματος Armani Code.

Στα 6 χρόνια στήριξης του Φεστιβάλ Βενετίας, πάνω από 60 επαγγελματίες make up artists της Armani beauty έχουν φροντίσει για το μακιγιάζ περισσοτέρων από 5.000 καλεσμένων. Μόδα και κινηματογράφος έχουν έναν αναμφίβολα ισχυρό δεσμό και σκοπός του Τζόρτζιο Αρμάνι ήταν πάντα να βρίσκεται κοντά στο σινεμά με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Εξάλλου έχει σχεδιάσει τα κοστούμια αξέχαστων ταινιών όπως την γκαρνταρόμπα του Ρίτσαρντ Γκιρ στο «American Gigolo» το 1980, καθώς και των «Gattaca», «Οι Αδιάφθοροι», «Το κοινωνικό δίκτυο», «Mission Impossible», «Ο Λύκος της Wall Street», για να αναφέρουμε μερικές.

Το Armani’s Luminous Silk Foundation και το Lip Power Matte ήταν τα δύο προϊόντα-κλειδιά που φόρεσαν φέτος οι celebrities στο μακιγιάζ τους. Το διάσημο foundation έχει τελειοποιηθεί ώστε να δημιουργεί άψογη επιδερμίδα – το καλύτερο μυστικό των makeup artists, όπως το ονομάζει ο ίδιος ο Αρμάνι, ενώ το Lip Power Matte είναι ένα άνετο και με διάρκεια κραγιόν με πλούσιο χρώμα, συμπεριλαμβανομένου ενός τέλειου κόκκινου. Από την άλλη πλευρά, το Si Eau de Parfum Intense είναι η νέα έκδοση του εμβληματικού αρώματος του οίκου, το οποίο μάλιστα γιορτάζει φέτος τα 10 χρόνια του. Με τη φράση του σχεδιαστή ότι το «Si» («Nαι») είναι η πιο δυνατή λέξη, το Si Eau de Parfum Intense αποκαλύφθηκε με μια νέα καμπάνια που περιλαμβάνει, εκτός από την Κέιτ Μπλάνσετ, και άλλα φρέσκα πρόσωπα και κυκλοφορεί σε refillable μπουκάλι.

Το άρωμα Si Eau de Parfum Intense είναι η νέα έκδοση του εμβληματικού αρώματος του οίκου

ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ

Οι λαμπερές εκδηλώσεις κορυφώθηκαν με την επίδειξη υψηλής ραπτικής One Night Only Venezia στην περιοχή Arsenale των παλιών ναυπηγείων της πόλης. Ήταν η πολυτελής συλλογή Armani Privé και έμοιαζε με ερωτικό γράμμα στη Βενετία: μοτίβα ρόμβων με έμπνευση τις φορεσιές των Αρλεκίνων, αναγεννησιακά κολάρα με βολάν, κεντημένα τούλια και φίνες παγιέτες σε μια παλέτα του μπλε, του πράσινου, του μοβ και του λευκού να σπάνε κάθε τόσο τις δημιουργίες του μαύρου συνέθεσαν ένα couture ποίημα που ενσάρκωνε τη σύγχρονη εκδοχή της βενετσιάνικης αισθητικής παράδοσης αιώνων. Στο φινάλε οι καλεσμένοι χειροκροτούσαν όρθιοι τον 89χρονο Αρμάνι, για πολλά -συγκινητικά- λεπτά. Ανάμεσά τους, διάσημοι φίλοι του σχεδιαστή, πελάτες από όλο τον πλανήτη, δημοσιογράφοι μόδας, 20χρονοι σταρ αλλά και συνομήλικοι του δημιουργού, όλοι πάντως εξαιρετικά κομψοί τιμώντας το black tie ενδυματολογικό πρωτόκολλο της πρόσκλησης, διασκέδασαν στη συνέχεια στο πάρτυ που είχε στηθεί σε διπλανό χώρο.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below