Κατάμεστο ήταν το Ηρώδειο το βράδυ της Δευτέρας, 22 Σεπτεμβρίου, για την παράσταση «Ηλέκτρα» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου.
Ανάμεσα στον κόσμο που παρακολούθησε την παράσταση ήταν και η Καριοφυλλιά Καραμπέτη, η οποία φωτογραφήθηκε με τους συντελεστές της. Η ηθοποιός που έχει μαγέψει με τις ερμηνείες της συνεχάρη τους συναδέλφους της και πόζαρε αγκαλιά με την Ιωάννα Παππά, που υποδυόταν την Κλυταιμνήστρα. Επιλέγοντας σκουρόχρωμο σύνολο, συνδύασε ένα γκρι υφασμάτινο παντελόνι με ένα μαύρο πουκάμισο, σε υφή σατέν και άφησε τα μαλλιά της ελεύθερα στους ώμους.
Η Ιωάννα Παππά, αφού κατέβηκε από τη σκηνή, κινήθηκε στους ίδιους χρωματικούς τόνους, συνδυάζοντας ένα μαύρο υφασμάτινο παντελόνι με γκρι γιλέκο, το οποίο έχει επαναπροσδιοριστεί ως ένα από τα πιο κομψά και ευέλικτα κομμάτια στη γυναικεία μόδα.

Φέτος το καλοκαίρι Ο Δημήτρης Τάρλοου κατέθεσε την πρώτη σκηνοθεσία του στο αρχαίο δράμα με τη σοφόκλεια εκδοχή της Ηλέκτρας. Η τραγωδία αυτή δεν είναι απλώς μια αφήγηση εκδίκησης· είναι ένας καθρέφτης των ανθρώπινων διλημμάτων, της διαχρονικής σύγκρουσης ανάμεσα στη δικαιοσύνη και την ηθική. Η Ηλέκτρα, μέλος της καταραμένης οικογένειας των Ατρειδών, μια γυναίκα παγιδευμένη σε αυτόν τον κύκλο αίματος και φρίκης, είναι κάτι περισσότερο από ένας τραγικός χαρακτήρας, αφού προσωποποιεί το δίλημμα ανάμεσα στην ανάγκη για δικαιοσύνη και την ηθική επιταγή της αποφυγής της βίας. Δεν πρόκειται, επομένως, μόνο για ένα τραγικό πλάσμα της μοίρας, αλλά και για ένα δημιούργημα του χαρακτήρα της, ενός χαρακτήρα ολόψυχα δοσμένου στον αγώνα της για δικαιοσύνη.


Στην Ηλέκτρα, ο ποιητής δεν δίνει απαντήσεις, οι θεοί απουσιάζουν, οι χρησμοί απλώς συμπίπτουν με τις ανθρώπινες αποφάσεις, η συνείδηση περνά σε δεύτερη μοίρα, οι Ερινύες δεν εμφανίζονται. Παρ’ όλα αυτά, το τίμημα για τους επιζώντες είναι βαρύ. Αυτό το τίμημα της επιλογής και την ανθρώπινη ανάγκη για κάθαρση με κάθε κόστος μάς καλεί να αναλογιστούμε η σοφόκλεια Ηλέκτρα.