Ο Simon Porte Jacquemus ήταν πάντα υπερήφανος για την κληρονομιά του και για τη ready-to-wear collection του «Le Paysan» (Ο χωρικός), έψαξε ακόμη πιο βαθιά στις ρίζες του στην Προβηγκία. Σκηνοθετημένη στο μεγάλο αλλά και ακατέργαστο Orangerie του παλατιού των Βερσαλλιών η παρουσίαση ήταν ταυτόχρονα μια ερωτική επιστολή στο αγροτικό παρελθόν της οικογένειάς του και μια τολμηρή δήλωση των φιλοδοξιών του για την υψηλή ραπτική.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Μια προσωπική ωδή στο παρελθόν

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Ο τίτλος της συλλογής ήταν κάτι περισσότερο από θεματικός – ήταν βαθιά αυτοβιογραφικός. Στο Instagram, ο Jacquemus αποκάλυψε τη σύνδεσή του με παλιές οικογενειακές φωτογραφίες, ιδίως εκείνες των παππούδων του που δούλευαν με τη γη. «Ήθελα να αποτίσω φόρο τιμής στο παρελθόν για να δημιουργήσω κάτι νέο για το μέλλον», δήλωσε. «Αυτή η έκθεση είναι ένα ευχαριστώ σε αυτούς».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

«Αυτή είναι η νέα μου ιστορία. Η συλλογή μου «Le Paysan». Ένας φόρος τιμής στην οικογένειά μου», έγραψε πριν από λίγες ώρες σε άλλη ανάρτησή του.

Τα teasers που κυκλοφόρησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδωσαν τον τόνο, αντιπαραθέτοντας λήψεις της οικογένειάς του που μαζεύει τα σπαρτά με σύγχρονες ερμηνείες τους στην πασαρέλα – σκεφτείτε μαντήλια, βαμβακερά και λινά φορέματα που αντικατοπτρίζουν την πρακτική, αλλά και ποιητική ενδυμασία της αγροτικής ζωής. Ακόμα και η τοποθεσία της επίδειξης, το Orangerie (θερμοκήπιο), παρέπεμψε διακριτικά στη γεωργική του καταγωγή, με μοτίβα λαχανικών να είναι υφασμένα παντού.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Η υψηλή ραπτική συναντά την εξοχή

Ο Jacquemus φλερτάρει εδώ και καιρό με τις τεχνικές της υψηλής ραπτικής και αυτή η συλλογή αποκαλύπτει το όραμά του. Η εναρκτήρια εμφάνιση – ένα παραπλανητικά απλό shirt – dress αναβαθμίστηκε με μια ογκώδη, μαζεμένη κάτω φούστα, συγχωνεύοντας την πρώιμη μινιμαλιστική αισθητική του με μεγαλύτερες μορφές που θύμιζαν γλυπτά.

Οι σιλουέτες με ογκώδεις φούστες κυριάρχησαν σχεδόν στο 70% της σειράς, θυμίζοντας τη μαεστρία των μόδιστρων του Μεσαίωνα- αλλά με μια ανατρεπτική πινελιά. Πολλά σχέδια έμοιαζαν στο μπροστά μέρος απόλυτα γυναικεία, μόνο για να αποκαλύψουν ημιτελείς πλάτες, οι οποίες εξισορροπήθηκαν έξυπνα από μακρόστενες μπλούζες. Η ταπεινή βαμβακερή ποπλίνα, βασικό στοιχείο της γκαρνταρόμπας της μητέρας και της γιαγιάς του, επαναπροσδιορίστηκε σε γεωμετρικές κατασκευές. Το τελευταίο κομμάτι που παρουσιάστηκε στη συλλογή ήταν μια προσωπική αναφορά σε ένα ρούχο που είχε σχεδιάσει ο ίδιος όταν ήταν 8 ετών και ξεκίνησε να δημιουργεί ρούχα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ideservecouture

Ωστόσο, ο Jacquemus δεν εγκατέλειψε τον αισθησιασμό της μάρκας του. Λεπτεπίλεπτα φορέματα από σιφόν και τούλινα halters αιωρούνταν μαζί με δομημένες ποδιές και δερμάτινα κομμάτια σε σχήμα Callisons (γαλλικά γλυκά με βάση το αμύγδαλο), αποδεικνύοντας ότι η ρουστίκ έμπνευση μπορεί ακόμα να αισθάνεται πολυτελής.

Η εντυπωσιακή front-row

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Η παρουσίαση της σειράς την τελευταία ημέρα της Εβδομάδας Ανδρικής Μόδας στο Παρίσι – ακριβώς πριν από αυτή της υψηλής ραπτικής – ήταν ένα στρατηγικά άριστο βήμα. Εξασφάλισε τη μέγιστη δυνατή προσοχή του Τύπου χωρίς να ανταγωνίζεται την κούραση του μήνα της γυναικείας μόδας. Το στοίχημα απέδωσε, με τον Matthew McConaughey, την Camila Alves, την Aya Nakamura, την Gillian Anderson και την Emma Roberts, η οποία συνδύασε με τόλμη μια τουτού με ένα χοντρό μαύρο πουλόβερ, να παρακολουθούν από την πρώτη σειρά.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below