Δουλεύοντας εδώ και μήνες πάνω στην – σχεδόν sold-out – έκθεση πάνω το έργο του Κριστιάν Ντιόρ και την σχέση του με την αγγλική παράδοση, που φιλοξενείται στο μουσείο V&A στο Λονδίνο, η Μαρία Γκράτσια Κιούρι βρήκε γόνιμο σχεδιαστικό έδαφος κατά την έρευνά της πάνω στις  Βρετανικές υποκουλτούρες. Παράλληλα, ήταν και ο πρόσφατος χαμός του Καρλ Λάγκερφελντ που την έκανε να αναρωτηθεί για την θέση της στο χώρο της μόδας. «Πρέπει να αντανακλάς την ιστορία του οίκου για τον οποίο σχεδιάζεις και για τον Dior ο πιο σημαντικός κώδικας ήταν η 50s σιλουέτα”», ανέφερε σε δήλωσή της η Κιούρι. Η ίδια έχει ξεχωρίσει για τον τρόπο που έχει προσαρμόσει στο σήμερα τα signature στυλ του οίκου. Και ήταν οι  διαφορές ανάμεσα στο έργο των προηγούμενων καλλιτεχνικών διευθυντών του οίκου από τον Σεν Λοράν μέχρι τον Γκαλιάνο και τον Ραφ Σίμονς αλλά και η σχέση του Ντιόρ με τους ράφτες και της Σέβιλ Ρόου και το φόρεμα που σχεδίασε για την πριγκίπισσα Μάργκαρετ που την βοήθησαν να επεκτείνει τους κώδικες του Dior.

Τα oversized παλτό των Teddy Girls, oι καρό φούστες και το βινύλ τζάκετ στο AW19 σόου, μπορεί να είχαν σαν παράδειγμα το  underground κίνημα που υιοθετήθηκε από την εργατική τάξη της Βρετανίας, όμως πραγματικό ενδιαφέρον της συλλογής είχε ο επαναπροσδιορισμός τoυ bar jacket, της κυκλικής φούστας και του σκονισμένου γκρι tailoring που ο ιδρυτής του οίκου σχεδίασε την ίδια περίοδο. Τα βαριά μάλλινα παλτό γίνονται πιο ελαφριά και η σκληρή οργάντζα αντικαθίσταται με βαμβάκι. Οι αστραφτερές τούλινες φούστες είναι πιο αέρινες και συνδυάζονται με καρό πανωφόρια και κορμάκια ενώ κάθε look συνοδεύεται από ένα bucket hat (ακόμα και σε λεοπάρ μοτίβο) και τσόκερ από πέρλες. Για τη νέα συλλογή η belt bag μετατράπηκε σε δερμάτινος κορσές που σμίλευε τη μέση των επαναστατριών ντεμπιτάντ από τα 50s. Μια νέα σχεδιαστική ένωση ανάμεσα σε ladylike, σοφιστικέ στοιχεία και πανκ boyish αναφορές με την προσθήκη ενός διπλού D λογότυπου σε μερικές φαρδιές ζώνες και το ιστορικό toile de jouy μοτίβο διάσπαρτο σε μερικά look.


Το αρχικό σλόγκαν «We Should All Be Feminists» τυπωμένο στα T-shirt της πρώτης συλλογής της Κιούρι για τον οίκο παραχωρεί τη θέση του στο «Sisterhood is Powerful», από τον τίτλο ενός βιβλίου του 1970 της συγγραφέα και ακτιβίστριας Ρόμπιν Μόρκγαν. Το καλλιτεχνικό όνειρο της Κιουρί είναι βασισμένο στο σήμερα, χωρίς υπερβολές, λειτουργεί σαν πλατφόρμα που ενδυναμώνει τις γυναίκες και εξοπλίζει τις γκαρνταρόμπες τους με ρούχα και αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί για να φοριούνται με άνεση.