Η Rihanna μπορεί να είναι η μόνη διασημότητα που θα μπορούσε να κυκλοφορήσει μια νέα συλλογή εν μέσω πανδημίας και εθνικής εξέγερσης για τη δολοφονία του George Floyd χωρίς να φανεί… άτοπο. Αυτήν την εβδομάδα μας δίνει την πρώτη γεύση του τι πρόκειται να ακολουθήσει, καθώς θα παρουσιάσει τη νέα της κολεξιόν σε τρία μέρη μέχρι και τα τέλη Ιουλίου.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

6-20 – DROP 1 ‼️JUNE 11‼️ #FENTY

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FEИTY (@fenty) στις


Το ενδιαφέρον βέβαια της υπόθεσης, δεν είναι τόσο το ότι η κυκλοφορία της γίνεται σε αυτήν τη συγκυρία, αλλά ο τρόπος με τον οποίο επέλεξε να το κάνει, δεδομένου του ότι τα περισσότερα brands υποκύπτουν σε διάφορα επικοινωνιακά λάθη.


Η Rihanna από την άλλη, αν εξαιρέσουμε το ότι εφάρμοσε το Black Out Tuesday μέσω της σειράς ρούχων της, προέβη σε σχετικά σχόλια μόνο από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.


Θέλησε μάλιστα στο Fenty προφίλ να εξηγήσει ότι η Black Out Tuesday δεν είναι μία απλή μέρα ρεπό, ενώ ανήγγειλε δωρεές προς φιλανθρωπικές οργανώσεις που ασχολούνται με την απόδοση δικαιοσύνης σε ρατσιστικά περιστατικά και σχετικά κινήματα όπως το “Color of Change”. Έτσι, δε μπορούσαμε να περιμένουμε τίποτα λιγότερο από το λανσάρισμα της νέας της συλλογής Release 6-20 που ούτε λίγο ούτε πολύ αναλαμβάνει να γιορτάσει την ανεξέλεγκτη δημιουργικότητα, την ελπίδα και το πνεύμα της νιότης.


Όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο τύπου, «όπως σε κάθε κυκλοφορία, ειδικά τώρα η Fenty γιορτάζει την ελευθερία, τη διαφορετικότητα, την ενότητα και την αλληλεγγύη» μέσα από σχέδια που δεν έχουν απαραίτητα φύλο.

Ψηλόμεσα items, ψυχεδελικά prints, baggy σχέδια, grunge hoodie, ασύμμετρα φορέματα και ένα σωρό ακόμη αναφορές στην υποκουλτούρα της δεκαετίας του ’90 «εμπνέονται από δεκαετίες νεανικής αισθητικής και στυλ που εμφανίστηκαν σε περιόδους απότομων κοινωνικών αλλαγών», επεξηγεί το ίδιο δελτίο τύπου.


Τα παραπάνω στο μεταξύ, ανέλαβε να συλλάβει μέσα από το φακό της η νοτιοαφρικανικής καταγωγής φωτογράφος Lea Colombo, με τη βοήθεια μοντέλων όπως οι Assa Baradji, Lilian Barru και Daniel G. Το casting που έγινε για τις ανάγκες της καμπάνιας ουσιαστικά υπενθυμίζει το γεγονός ότι κάποια πράγματα για την τραγουδίστρια βγαίνουν αβίαστα. Η Fenty δεν επεσήμανε ποτέ ότι τα σχέδιά της είναι δεν έχουν φύλο, κάτι που φυσικά το τονίζει ακόμη περισσότερο ως γεγονός με την έννοια της φυσικής εξέλιξης και κανονικότητας.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below