Η Dakota Johnson, δύο μόλις εβδομάδες μετά την επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας της με τον οίκο Valentino, πρωταγωνιστεί ήδη στην πρώτη της καμπάνια, αποδεικνύοντας πως εκείνη και ο Alessandro Michele ανυπομονούσαν να ξαναδουλέψουν μαζί.

Μετά την ολοκλήρωση των επιδείξεων για τη σεζόν Άνοιξη 2026, ο Valentino στρέφει τώρα το βλέμμα του στις Cruise συλλογές. Αντί για κλασικό catwalk, ο οίκος παρουσίασε μια κινηματογραφική μικρού μήκους ταινία, πλαισιωμένη από close-up στιγμιότυπα, με την Johnson στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Για το πρώτο της look, φόρεσε ένα κόκκινο μίνι φόρεμα με off-the-shoulder γραμμή και διπλά cut-outs, χωρισμένα από δεμένες κορδέλες, αξίας 6.900 ευρώ.

Το συνδύασε με λευκό καλσόν και γαλάζιες γόβες με λουράκι στον αστράγαλο. Στο χέρι της κρατούσε την ήδη πολυπόθητη τσάντα Panthea από τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025, αγαπημένη επιλογή στα χέρια των Anne Hathaway, Rihanna, Bella Hadid και Jenna Ortega. Τώρα, με την έγκριση και της Johnson, η Panthea καθιερώνεται ως το νέο celebrity staple.

Η δεύτερη εμφάνισή της για την καμπάνια ήταν εξίσου κινηματογραφική: ένα bejeweled μπεζ σάλι φορεμένο πάνω από ένα μίνι φόρεμα με φτερά. Το ημιδιάφανο τοπ αποκάλυπτε το σώμα, παραμένοντας ωστόσο κομψό — ενώ η beige εκδοχή της Panthea, τραβούσε και πάλι την προσοχή, με τη χρυσή αλυσίδα και τις χαρακτηριστικές καρφίτσες του οίκου.

Από διαφορετική οπτική, το φόρεμα αποκαλύπτει τις περίτεχνες λεπτομέρειες του: δαντελένιο μπούστο, σατέν κορδέλες σε σχήμα χιαστί, μεταλλικά κεντήματα και παγιέτες που δημιουργούν εφέ χαμηλής μέσης.

Όσοι θυμούνται τη συνεργασία της Dakota Johnson και του Alessandro Michele στην εποχή Gucci, ήξεραν ότι η χημεία τους θα ξαναδώσει μαγεία. Και πράγματι, η πρώτη καμπάνια της Dakota Johnson για τον Valentino αφήνει τους fan να ζητούν μια πιο ολοκληρωμένη, μακροχρόνια συνεργασία.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below