Eίτε θεωρείτε τον εαυτό σας πιστός μέλος του στρατού Balmain είτε όχι, δεν μπορείτε να αρνηθείτε την τεράστια αύξηση της αναγνωρισιμότητας και φήμης του γαλλικού οίκου. Υπό την ηγεσία του Καλλιτεχνικού Διευθυντή Olivier Rousteing – ο 33χρονος σχεδιαστής πήρε τα ηνία του οίκου μετά από την ξαφνική αναχώρηση του Christophe Decarnin το 2011, όταν ήταν μόλις 25 ετών – ο Balmain έγινε ένας κολοσσός των social media και μια μεγάλη αδυναμία των διασημοτήτων.

O οίκος αυτή τη στιγμή διαθέτει 9 εκατομμύρια οπαδούς στο Instagram και έχει στη λίστα των πιστών πελατών του ονόματα όπως Beyoncé, Michelle Obama, Rihanna, Jennifer Lopez και σχεδόν κάθε μέλος της φυλής Kardashian-Jenner-West. Αυτό βοήθησε τον Balmain να εξασφαλίσει ένα τεράστιο ποσό χρηματοδότησης από την Mayhoola, την επενδυτική οντότητα που έχει πλειοψηφικό μερίδιο στον οίκο από το 2016 και η επιχείρηση αναπτύσσεται συνεχώς: Σύμφωνα με το Business of Fashion, οι πωλήσεις του Balmain το 2019 αναμένεται να φθάσουν τα 240 εκατομμύρια ευρώ.

Χθες το βράδυ στο Παρίσι, ο οίκος παρουσίασε την πρώτη του couture συλλογή μετά από 16 χρόνια παύσης. Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα ready-to-wear σόου του οίκου είναι απίστευτα εντυπωσιακά – με τις αντίστοιχες ετικέτες τιμών λιανικής  – θα μπορούσαμε εύκολα να φανταστούμε πως θα έμοιαζε και μια αντίστοιχη συλλογή Υψηλής Ραπτικής. Οι βαριές μεταλλικές λεπτομέρειες, οι δυνατοί ώμοι, τα περίπλοκα κεντήματα και τα πλούσια υφάσματα ήταν όλα παρόντα, αλλά για αυτήν την ιδιαίτερη περίσταση, οι όγκοι ήταν πολύ πιο έντονοι και διαφορετικοί.