Η Burberry στέφθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά το πιο δημοφιλές βρετανικό brand στο Instagram, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης στατιστικών δεδομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Iconosquare. Η βρετανική ετικέτα, η οποία μοιράζεται φωτογραφικό υλικό από τα προϊόντα και τις καμπάνιες της, όπως και εικόνες από διασημότητες που φορούν τα κομμάτια της στο Instagram, έχει πάνω από 10,4 εκατομμύρια οπαδούς.
Στη δεύτερη θέση ήταν η Topshop, με 9,2 εκατομμύρια οπαδούς, και στην τρίτη ο Jimmy Choo με 7,3 εκατομμύρια. Στη συνέχεια ακολουθεί το Asos με 6,6 εκατομμύρια followers ο Alexander McQueen με 5,3 εκατομμύρια και η Stella McCartney με 4,5 εκατομμύρια.
https://www.instagram.com/p/BbHd6twlssg/?taken-by=topshop
Σύμφωνα με το WWD, τα βρετανικά εμπορικά σήματα έχουν πολύ δρόμο ωστόσο να διανύσουν μέχρι να πλησιάσουν αμερικανικά brands όπως τη Nike (με 75,2 εκατομμύρια ακόλουθους) και τη Victoria’s Secret (με 57,7 εκατομμύρια) αλλά και το γαλλικό οίκο Chanel (με 25 εκατομμύρια).



