Το 2006 ο τότε καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Louis Vuitton, Marc Jacobs, συνάντησε την Yayoi Kusama στο στούντιό της στο Τόκιο. Η Γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα παρέδωσε στον σχεδιαστή μια Ellipse τσάντα, ζωγραφισμένη στο χέρι με τις μεγάλες, χρωματιστές βούλες – σήμα κατατεθέν της. Έξι χρόνια αργότερα, ο Jacobs θα έστελνε παρόμοιες τσάντες στην πασαρέλα, εγκαινιάζοντας μια από τις πιο δημοφιλείς καλλιτεχνικές συνεργασίες του brand μέχρι σήμερα.

Η τέχνη της Kusama, η οποία συνήθως περιλαμβάνει βούλες και καθρέφτες, είναι εμπνευσμένη από την επανάληψη, την αιωνιότητα και την ψευδαίσθηση ενός ατελείωτου χώρου. Η συνεργασία με την Louis Vuitton είναι εξίσου κυκλική. Μια δεκαετία μετά το ντεμπούτο της, επιστρέφει.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Louis Vuitton παρουσίασε το πρώτο μέρος της δεύτερης συνεργασίας της με την καλλιτέχνιδα. Αρχικά εντοπίσαμε τις χαρακτηριστικές κουκίδες της Kusama, έπειτα ακολούθησαν τα μεταλλικά καρφιά που προορίζονται να μιμηθούν τις μεταλλικές μπάλες του κήπου Narcissus Garden της καλλιτέχνιδας και τα περίφημα Infinity Rooms που είναι παντού στη σελίδα της στο Instagram.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)

Η συλλογή, η οποία περιλαμβάνει παραπάνω από 450 κομμάτια, δεν αποτελείται μόνο από τσάντες. Υπάρχουν επίσης jeans, spotted Archlight αθλητικά παπούτσια και μεταλιζέ δερμάτινα μπουφάν, καθώς και ανδρικά ρούχα, αρώματα και γυαλιά. Το δεύτερο μέρος της συλλογής θα επικεντρωθεί περισσότερο στο μοτίβο της κολοκύθας της Kusama και θα είναι κυκλοφορήσει τον Μάρτιο.

Στην καμπάνια της νέας συλλογής πρωταγωνιστούν μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου της μόδας. Οι φωτογραφίες των Gisele, Bella Hadid (η οποία συμμετέχει πρώτη φορά σε καμπάνια του οίκου), Anok Yai, Christy Turlington και Fei Fei Sun έχουν συγκεντρώσει παραπάνω από ένα εκατομμύριο likes στο Instagram του brand, δηλαδή σαράντα φορές περισσότερο από το μέσο engagement ανά ανάρτηση.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Bella 🦋 (@bellahadid)

Η συλλογή και τα pop-up καταστήματα όπου πωλείται, όπως αυτό στη συνοικία Meatpacking της Νέας Υόρκης, που καλύπτεται από το δάπεδο μέχρι την οροφή με άπειρες βούλες, είναι σαφώς σχεδιασμένα για να ξεχωρίσουν την εποχή της απόλυτης κυριαρχίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το αν η ανταπόκριση θα είναι η ίδια όπως ήταν πριν από δέκα χρόνια δεν έχει ακόμη καθοριστεί, ωστόσο με μια νέα γενιά που έχει όλο και μεγαλύτερη εμμονή με την αρχειακή μόδα και τις συλλογές που επιστρέφουν από το παρελθόν, το σκηνικό είναι έτοιμο να γίνει viral στο Tik Tok.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below