Για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2022, η BOSS εμβαθύνει στην έννοια του “Be your own BOSS” με μια καμπάνια που απαθανατίζει μια ομάδα από τις πιο influential προσωπικότητες του σήμερα. Βασιζόμενη στην απίστευτη επιτυχία της ανανέωσης του brand στις αρχές του 2022, η οποία καθιέρωσε τη νέα στάση της BOSS να εμπνέει και να ενδυναμώνει τους ανθρώπους να είναι αφεντικό του εαυτού τους, η νέα σεζόν βλέπει το brand να συνεργάζεται με ένα star-studded και ταυτόχρονα ποικιλόμορφο καστ για να εξερευνήσει ακόμα περισσότερο αυτή την καινούργια προσέγγιση.

Khaby Lame

Η καμπάνια παρέχει την ευκαιρία για ουσιαστική, στοχευμένη αφήγηση ιστοριών και σύνδεση με την BOSS κοινότητα. Στο επίκεντρο βρίσκονται αστέρες που εμπνέουν με τις ιστορίες τους, υποδεικνύοντας τα βήματα που πρέπει ν’ ακολουθήσει κάποιος ώστε να γίνει αφεντικό του εαυτού του. Ο next-generation TikTok δημιουργός Khaby Lame πρωταγωνιστεί στην καμπάνια, μαζί με τον Ιταλό τενίστα Matteo Berrettini, τη Γερμανίδα δρομέα Alica Schmidt και τον Βρετανό πυγμάχο Anthony Joshua.

Matteo Berrettini

Αυτοί οι παγκόσμιοι brand ambassadors, που παρουσιάστηκαν στην καμπάνια ανανέωσης του brand τον περασμένο Ιανουάριο, έχουν ο καθένας στρατηγικές συνεργασίες και co-designed capsule συλλογές με την BOSS. Για πρώτη φορά στην ιστορία της καμπάνιας της BOSS, η Naomi Campbell, το θρυλικό supermodel από τη Βρετανία, εντάσσεται στο καστ. Το μοντέλο αμερικανικής καταγωγής Kendall Jenner, ο παγκοσμίου φήμης Αμερικανός ράπερ Future και ο Νοτιοκορεάτης τραγουδιστής και ηθοποιός Lee Min-ho συμπληρώνουν τα φωτεινά ταλέντα της καμπάνιας, όπου με τα δικά τους λόγια εξηγούν τι είναι αυτό που κάνει κάποιον BOSS.

Anthony Joshua

Εδώ είναι που τρία δωμάτια – στα χρώματα που χαρακτηρίζουν το brand, το μαύρο, το λευκό και το καμηλό – αποκαλύπτονται. Μέσα σε καθένα από αυτά, βλέπουμε τους πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας στους δικούς τους, μοναδικούς κόσμους. Αυτά τα δωμάτια υπενθυμίζουν ότι όταν μια πόρτα κλείνει, μια άλλη πάντα ανοίγει. Το μονοπάτι για να γίνουμε αφεντικά του εαυτού μας δεν είναι μια απλή ευθεία γραμμή, αλλά μια σειρά από δοκιμασίες, επιτυχίες, ακόμα και αποτυχίες. Περπατώντας μέσα από αυτές τις πόρτες, αρχίζει η βαθύτερη κατανόηση.

Lee MinHo

Η νέα καμπάνια συνεχίζει τη δυναμική της ανανέωσης του brand και εντάσσεται στο πλαίσιο του συνολικότερου στόχου του HUGO BOSS Group να ενισχύσει την παγκόσμια αναγνωρισιμότητα των εμπορικών σημάτων του στο πλαίσιο της στρατηγικής CLAIM 5 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πέρυσι.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below