Συχνά ένα όμορφο ρούχο παρομοιάζεται με έργο τέχνης και για την Άνοιξη του 2018, φαίνεται ότι ο οίκος Gucci το έλαβε σοβαρά υπόψιν του.
Ο ιταλικός οίκος κυκλοφόρησε την τελευταία διαφημιστική του καμπάνια, η οποία μοιάζει να είναι φτιαγμένη για τους τοίχους του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης. Με τίτλο “Utopian Fantasy”, οι εικόνες περιλαμβάνουν φωτορεαλιστικά έργα τέχνης από τον Ισπανό καλλιτέχνη Ignasi Monreal. Η ίδια η καμπάνια χωρίζεται σε τρία θέματα, το καθένα από τα οποία απεικονίζει ένα από τα στοιχεία:  γη, θάλασσα και ουρανό. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακές εικόνες που θυμίζουν αναγεννησιακά έργα τέχνης, σουρεαλισμό και φυσικά, πολλά ρούχα της Gucci.

Ο Monreal δεν είναι πρώτη φορά που παντρεύει τη μόδα με την τέχνη. Στο παρελθόν, συνεργάστηκε με τον Dior σε μια καμπάνια για τις τσάντες Lady Dior, δημιούργησε social media περιεχόμενο για τον J.W. Anderson, και συνέβαλε με τη δουλειά του στην σημερινή έκθεση του Louis Vuitton στη Νέας Υόρκης, “Volez, Voguez, Voyagez. Επιπλέον έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με την FKA Twigs σε διάφορα projects, συμπεριλαμβανομένoυ του  music video της”Two Weeks”.

Η νέα καμπάνια Gucci θα κυκλοφορήσει από τον Ιανουάριο.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below