Τα πολυκαταστήματα notos, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων στον χώρο της μόδας αλλά και της ομορφιάς, υποδέχτηκαν το καλοκαίρι με νέες καλοκαιρινές και ανανεωμένες βιτρίνες, σ’ ένα μοναδικό PR event την Τετάρτη 22 Ιουνίου, στον 5ο όροφο του πολυκαταστήματος, που βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας, στη συμβολή των οδών Σταδίου και Αιόλου.

Το νέο corner KOCCA στον 5ο όροφο
Χαριτίνη Χρήστου, Head of Marketing, Department Stores Division, Ζωή Πυθαρούλη, Marketing & Communications Director, notos Department Stores, Αργυρώ Μαγκανά, Purchasing Manager, Department Stores division, Βαλέρια Τάραντο, Managing Director, notos Department Stores BU, Έλενα Μπαζιώτη, Brand Manager, Department Stores division, Βάγια Στραβαρίδου, Brand Manager, Department Stores division

Το παρόν έδωσαν εκπρόσωποι του Τύπου, influencers, ενώ δεν έλειψαν και οι λαμπερές παρουσίες από το χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Οι νέες βιτρίνες με τα εντυπωσιακά 3D παγωτά και τα έντονα καλοκαιρινά στοιχεία, γεμάτες φλούο επιγραφές, έδωσαν ζωντάνια και μια cool διάθεση στο event.

Χριστίνα Μαρία Κράββαρη, Βαλέρια Τάραντο, Σουζάνα Κεγκίτση

Οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν στα νέα fashion corners του πολυκαταστήματος και γνώρισαν από κοντά τις τελευταίες τάσεις του καλοκαιριού στο χώρο της μόδας, της ομορφιάς και του σπιτιού απ΄όλα τα μεγάλα και ανερχόμενα brands. Στο event οι καλεσμένοι απόλαυσαν τα premium ελληνικά αναψυκτικά Three Cents, ενώ γεύτηκαν δροσερά παγωτά.

Γαλάτεια Λασκαράκη

«Καλωσορίζουμε το καλοκαίρι στα notos, με νέες fashionable βιτρίνες, ποπ διάθεση, καλοκαιρινό ύφος και έντονο χρώμα. Το  αναπτυσσόμενο portfolio των πολυκαταστημάτων notos και η ένταξη των πιο fashionable εταιριών σε ομορφιά, μόδα και σπίτι δίνουν ένα εύρος επιλογών στον καταναλωτή μας προσφέροντας αυτή την αγοραστική εμπειρία της οποίας το επίκεντρο είναι ο πελάτης μας», δήλωσε χαρακτηριστικά η Ζωή Πυθαρούλη, Marketing & Communications Director, notos Department Stores.

Το νέο corner GUESS στον 5ο όροφο
Ζωή Πυθαρούλη, Γιώργος Πράσινος

«Στα πολυκαταστήματα notos χαράζουμε νέα πορεία με νέα στρατηγική αναβάθμισης και “ενημέρωσης” των καταστημάτων και των συλλογών. Παρόλο που λειτουργούμε ως multi retailer με 4 φυσικά πολυκαταστήματα και παρουσία online, προσφέροντας μια καθολική αγοραστική εμπειρία,  το ιστορικό πολυκατάστημα ναυαρχίδα στην περιοχή της Ομόνοιας παραμένει πολύ σημαντικό. Με την ευκαιρία των νέων καλοκαιρινών βιτρινών μας, είχαμε την ευκαιρία να καλέσουμε τον κόσμο να επισκεφτεί το πολυκατάστημά μας στην καρδιά της πόλης, να βιώσει τις αλλαγές και να καλωσορίσουμε μαζί το καλοκαίρι και μια νέα εποχή!», Βαλέρια Τάραντο, Managing Director, notos Department Stores BU.

Το νέο corner ba&sh στον 5 ο όροφο

Επιπλέον, τοποθετήθηκαν στις βιτρίνες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης QR codes, τα οποία οδηγούν στο notos.gr όπου εμφανίζονται τα προϊόντα που εμπεριέχονται στις βιτρίνες κάθε πολυκαταστήματος, δίνοντας την ευκαιρία σε κάποιον περαστικό που δεν έχει χρόνο στη διάθεσή του ή στην περίπτωση που είναι κλειστό το πολυκατάστημα ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, να σκανάρει και να πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά την αγορά του. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να τοποθετηθούν αντίστοιχα QR codes και στις βιτρίνες των πολυκαταστημάτων Πειραιά και Καλαμάτας.

Τα νέα corners του 5 ου ορόφου, GUESS ACTIVE, Selected Femme, NAKD, Ninety Percent, MYT

Η εκδήλωση υπενθύμισε ότι τα πολυκαταστήματα notos απαντάνε και ικανοποιούν όλα τα «θέλω» των καταναλωτών, με ανανεωμένους χώρους και μάρκες, χαρίζοντας την απόλυτη αγοραστική εμπειρία. Παράλληλα, προσελκύουν νέα ανερχόμενα brands που εξυπηρετούν τις ανάγκες εύρους ηλικιών και προτιμήσεων προσφέροντας μοναδικές προσφορές και προνόμια.

Μαρία Παπαθανασίου Αρώνες, Ζωή Πυθαρούλη, Κατερίνα Γκαγκάκη, Βαλέρια Τάραντο

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below