Περισσότερα από 3.500 άτομα έδωσαν ραντεβού την Παρασκευή 19 Μαΐου στην Πέτρινη Αποθήκη ΟΛΠ.  Φόρεσε ο καθένας από αυτούς τα αγαπημένα τους κοσμήματα Minas για να τιμήσουν τον οίκο και να ζήσουν μια εμπειρία που δε θύμιζε σε τίποτα μια τυπική ελληνική έκθεση. Πάνω στο λιμάνι του Πειραιά, λίγα μέτρα από τη θάλασσα, η Πέτρινη Αποθήκη είχε μετατραπεί σε κάτι που θύμιζε το Meat packing District στη Νέα Υόρκη. Δεν μπορούσαν να λείπουν από τη μεγάλη αυτή γιορτή που αφορούσε στη νέα σελίδα της ιστορίας του οίκου.

Ένα τεράστιο πάρτι σε 2500τ.μ , στο οποίο συναντήθηκαν το design, η γλυπτική, η φωτογραφία, η street art και η μουσική με συνδετικό κρίκο το Μηνά.

Mπαίνοντας μέσα στην αποθήκη, από μια πόρτα μικρή, τίποτα δεν προμήνυε τί θα έβλεπες… η διαδρομή είχε καθοριστεί από την ομάδα του οίκου με πλήρη λεπτομέρεια και με cresento. Πρώτα είχαν τοποθετηθεί οι φωτογραφίες backstage της φωτογράφισης και μετρά ακολουθούσαν οι φωτογραφίες της καμπάνιας από τον Κώστα Κουταγιαρ, τοποθετημένες με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι επιβλητικές ενώ, ο τρόπος με τον οποίο ήταν φωτισμένες έδιναν την αίσθηση ότι θα ζωντανέψουν και θα γίνουν μέρος του πάρτι.

Η πρώτη στάση της εμπειρίας αυτής κατέληγε στο μεγάλο διαστάσεων γλυπτό από ανοξείδωτο ατσάλι και μάρμαρο, το οποίο είχε τοποθετηθεί μόνο του σε εναν χώρο περιφραγμένο ώστε να μπορούσε ο επισκέπτης να αφιερωθεί απολυτά σε αυτό. Να το παρατηρήσει, να το επεξεργαστεί.

Αμέσως μετά, ο ειδικά διαμορφωμένος με χωρίσματα χώρος, σε οδηγούσε σε έναν διάδρομο οπού δεξιά και αριστερά είχαν τοποθετηθεί τα 12 έργα τέχνης πάνω στα skateboards από Έλληνες street artists που συνεργάστηκαν μαζί με τον οίκο με την σύμπραξη της Dot Galleries. Λίγο πιο κάτω, είχε στηθεί εάν mini skate park με επαγγελματίες skaters.

Στο τέλος της διαδρομής, συναντούσε ο επισκέπτης ένα Minas pop up store στο όποιο μπορούσε να βρει μόνο τον limited edition κρίκο και μόνο για εκείνο το βράδυ.  Στον εξωτερικό χώρο ο Soteur έκανε live graffity για δυο ώρες δημιουργώντας ένα ξεχωριστό μοναδικό έργο τέχνης.

Ξαφνικά, όλα αλλάξαν. Η μουσική δυνάμωσε, ο ρυθμός έγινε έντονος και ξεσηκωτικος, οι φωτογραφίες της καμπάνιας φωτίστηκαν με κόκκινο χρώμα και παρασυρθήκαν και αυτές στο πάρτι. Το βίντεο της καμπάνιας, δημιουργημένο από τον Κώστα Δήμα, σώπασε για λίγο τη μουσική και έβαλε τη δική του πινελιά στο σκηνικό καθώς προβάλλονταν στους 2 projectors καταφέρνοντας να συγκεντρώσει το πλήθος για να το δουν. Μετά το τέλος του βίντεο, η μουσική δυνάμωσε ξανά και το πάρτι συνεχίστηκε μέχρι τις πρωινές ώρες.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below