Από την πρώτη της συλλογή στην πασαρέλα το 2009, η creative director της Céline, Phoebe Philo, άρχισε να επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει να ντύνεσαι σαν μια μοντέρνα γυναίκα. Κατά τη διάρκεια της πολυετούς θητείας της, η Philo έπαιξε με τα μήκη, μεγάλωσε τις αναλογίες, αναβίωσε την κληρονομιά των adidas Stan Smiths και έκανε όλες μας να να κρύψουμε τα μαλλιά μας μέσα σε πουλόβερ με ζιβάγκο.

Η Philo έφερε τεράστια επιτυχία στην Céline κατά τη διάρκεια των 10 χρόνων στο πηδάλιο του οίκου , μετατρέποντας το εμπορικό σήμα σε fashion powerhouse και αγαπημένo brand του σετ της μόδας. Μετά την ανακοίνωσή της ότι αναχωρεί από το label 2018, επανεξετάζoυμε τις μεγαλύτερες επιτυχίες της στην Céline.

1.TO GLOVE SHOE

Το glove-shoe που παρουσιάστηκε στην συλλογή άνοιξη / καλοκαίρι του 2015 της Céline ήταν αναμφισβήτητα το αξεσουάρ του καλοκαιριού. Σύντομα σε όλα τα front-rows και σε αμέτρητες αντιγραφές του στους δρόμους, είναι ίσως το πιο αναγνωρίσιμο παπούτσι του label.

2. H JOAN DIDION ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ

Η Philo έκανε πρωτοσέλιδα επιλέγοντας την  80χρονη αμερικανή συγγραφέα Joan Didion ως πρόσωπο της καμπάνιας άνοιξη / καλοκαίρι του 2015 της Céline. Αλλα εμπορικά σήματα μόδας σύντομα ακολούθησαν το στυλ αγκαλιάζοντας την ιδέα των ώριμων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του Saint Laurent με την Joni Mitchell.

3. ΤΑ STANSMITHS

Η Phoebe Philo φορούσε τα Adidas Stan Smiths (με ένα chino και πουλόβερ με ζιβάγκο) για να υποκλιθεί στο τέλος κάθε επίδειξης, κάνοντας τις γυναίκες παντού στον κόσμο υιοθετήσουν το στυλ μέχρι και σήμερα.

4. TO SLIP-DRESS

Σίγουρα, η Céline δεν ήταν αποκλειστικά υπεύθυνη για την lingerie τάση, αλλά οι συλλογές για το φθινόπωρο/ χειμώνα του 2015 όπως και για την άνοιξη / καλοκαίρι του 2016 σηματοδότησαν την αναβίωση του μεταξωτού φορέματος. Το φόρεμα γρήγορα έγινε το must-have που κανείς άλλος δεν είδε να έρχεται.

 

5. TA ΓΟΥΝΙΝΑ SLIDES

Αν πάτε πίσω στο 2014 θα θυμηθείτε ότι ήταν η εποχή που ξεκίνησε η τάση του «άσχημου παπουτσιού» με τη Céline να στέλνει αυτά τα γούνινα slides – ή αλλιώς”furkenstocks” – sτην πασαρέλα, προς απογοήτευση πολλών. Παρόλο που σίγουρα οι απόψεις διχάστηκαν εκείνη την εποχή, αποδείχτηκαν μια μεγάλη επιτυχία μεταξύ διασημοτήτων, street-stylers και στυλιστών – και μπορούμε ακόμα να δούμε την επιρροή τους μέχρι και σήμερα.

6. ΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ

Μερικά από τα πιο πολυπόθητα αντικείμενα που σχεδίασε η Philo στην Céline δεν ήταν τα φορέματα ή οι τσάντες, αλλά τα γεωμετρικά κοσμήματα που έχουν εμφανιστεί σε πολλές από τις συλλογές της. Σκεφτείτε το στρογγυλό κλιπ μαλλιών από τη σεζόν SS15 ή το δαχτυλίδι και τις ζώνες από το τελευταίο της σόου και έχετε ένα στυλ στα αξεσουάρ που έχει γίνει πλέον συνώνυμο με το label.

7. ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ

Κατά τη διάρκεια της θητεία της στην Céline, η Philo κατόρθωσε να κάνει ένα κομψό twist στο πλεκτό φόρεμα. Από το ριγέ που φορούσε η Sienna Miller μέχρι τα πλεκτά φορέματα με τα πλούσια στριφώματα, το jumper φόρεμα μετατράπηκε από casual σε λαμπερό.

8. Οι ΠΟΛΛΕΣ “IΤ” TΣΑΝΤΕΣ

Όπως και όταν ήταν επικεφαλής της Chloé, η Philo κατόρθωσε να τοποθετήσει αρκετές totes της Céline στην κατηγορία «It». Από την Trapeze και την Triο μέχρι τη Luggage, το εμπορικό σήμα ήρθε στη θέση να ανταγωνιστεί τη Louis Vuitton και τη Gucci με τρόπο που ποτέ δεν θα μπορούσε προηγουμένως.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below