Η Diesel παρουσίασε τη νέα της καμπάνια The Line Up για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025, συνεχίζοντας τη δημιουργική συνεργασία του καλλιτεχνικού διευθυντή Glenn Martens με τον art director Christopher Simmonds. Με φόντο τον χαρακτηριστικό τοίχο των mug shots, η καμπάνια αντλεί έμπνευση από το σκηνικό μιας αστυνομικής ανάκρισης και τονίζει την έννοια της ταυτότητας και της μοναδικότητας.
Το casting συγκεντρώνει πρόσωπα διαφορετικών ηλικιών, φύλων και σωματότυπων, τα οποία εκπροσωπούν μια ευρεία γκάμα προσωπικοτήτων. Η Diesel τα παρουσιάζει ως «ένοχα» για την πιο αντισυμβατική εμφάνιση της σεζόν, αναδεικνύοντας το brand ως σύμβολο διαφοροποίησης και προσωπικής έκφρασης.
Η συλλογή FW25 περιλαμβάνει statement κομμάτια όπως τα Denim Jacquard με έντονο party vibe, tailoring σε τουίντ και fluffy πλεκτά, αλλά και πιο relaxed προτάσεις όπως το denim mini φόρεμα με shearling παλτό.
Τα αξεσουάρ αποτελούν κεντρικό στοιχείο του styling: η τσάντα Grab-D με claw clip, οι νέες D-Venus Tube μπότες σε καφέ δέρμα, τα γυαλιά Liquifie-D, καθώς και τα κοσμήματα Metamorph Links ολοκληρώνουν την εικόνα.
Με σαφή αναφορά στον κοινωνικό σχολιασμό αλλά και την ανατροπή, η Diesel επιβεβαιώνει με τη νέα καμπάνια τον ρόλο της ως brand που επαναπροσδιορίζει διαρκώς τα όρια ανάμεσα στο στυλ και την ταυτότητα.