Η eBay παρουσίασε την πρώτη της αναφορά τάσεων Watchlist, αποκαλύπτοντας μια εντυπωσιακή στροφή των καταναλωτών προς τη μεταχειρισμένη μόδα: σχεδόν το 40% όλων των ενδυμάτων, παπουτσιών και αξεσουάρ που πουλήθηκαν στην πλατφόρμα το 2024 ήταν pre-loved, ενώ ο όρος «vintage» αναζητήθηκε περισσότερες από 1.200 φορές το λεπτό.

Με περισσότερους από 134 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και πάνω από 2,3 δισεκατομμύρια καταχωρίσεις, η πλατφόρμα αποκάλυψε τις μάρκες, τα στυλ και τις αισθητικές κατευθύνσεις που διαμορφώνουν τη νέα, βιώσιμη γκαρνταρόμπα. Στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής βρίσκεται η στυλίστρια Brie Welch — με εμπειρία σε high-profile συνεργασίες όπως η Katie Holmes, Bulgari, Givenchy και Ferragamo — η οποία αναλαμβάνει τον ρόλο της resident stylist της eBay, δίνοντας στο εγχείρημα κύρος, αισθητική κατεύθυνση και δημιουργική πνοή.

Brie Welch (Photo by Daniel Zuchnik/Getty Images)

Pre-Loved Πολυτέλεια: Ποιος Κερδίζει τις Εντυπώσεις;

Η Louis Vuitton αναδεικνύεται αδιαμφισβήτητη πρωταγωνίστρια της σεζόν, καθώς κατέκτησε την κορυφή στις πωλήσεις ειδών πολυτελείας στο eBay για το πρώτο τρίμηνο του 2025. Ακολουθούν οι Gucci, Burberry, Prada και Chanel, ενώ η τσάντα Louis Vuitton Speedy είναι από τα πιο περιζήτητα κομμάτια σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Μετά τη Louis Vuitton, οι πιο δημοφιλείς μάρκες πολυτελείας σε αγορές για το 2025 μέχρι στιγμής είναι οι Gucci, Burberry, Prada και Chanel. Το 2024, οι κορυφαίες αγορές ήταν τα Burberry, Dior, Gucci, Dolce & Gabbana και Versace.

Αλλά και οι lifestyle μάρκες κατακτούν έδαφος: η Birkenstock σημείωσε αύξηση 61% στις αναζητήσεις, ενώ brands όπως Altuzarra, Tombolo και Bulgari αποδεικνύουν πως το καθημερινό στυλ και η κομψότητα μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά.

Οι 5 Τάσεις που Ορίζουν το Αύριο της Μόδας

Το eBay παρουσίασε πέντε καθοριστικές τάσεις για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 — όλες με κοινό παρονομαστή την pre-loved αισθητική και την έντονη προσωπικότητα.

  • Modern Bohemia: Ρομαντισμός με μποέμ πινελιές. Οι αναζητήσεις για τσάντες με κρόσσια (+41%) και Penny Lane jackets (+44%) δείχνουν μια αναβίωση της ελευθερίας και του νοσταλγικού στυλ.

  • Well Suited: Η επιστροφή του power dressing. Tα “cinched blazers” εκτοξεύθηκαν κατά 209%, ενώ τα oversized κοστούμια σημείωσαν άνοδο 87%. Balenciaga και Miu Miu οδηγούν τη στροφή προς το δυναμικό tailoring.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη mfw (@myfacewheno_o)

  • Function First: Όταν η πρακτικότητα γίνεται cool. Τα barrel jeans (+130%) και η διαρκής παρουσία των Wrangler και Timberland στις αναζητήσεις αναδεικνύουν ένα νέο, καθημερινό utilitarian chic.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Timberland (@timberland)

  • Dyed in Dusk: Η παστέλ φαντασία επιστρέφει. Τα butter yellow φορέματα αυξήθηκαν 656%, ενώ ρετρό αξεσουάρ όπως το Seiko Half Moon Watch γνώρισαν άνοδο 430%.

  • Blue Hues: Το denim δεν λέει να φύγει από τη μόδα. Αυτή τη φορά όμως, επικρατεί η ποιότητα: jeans από Ιαπωνία (+68%) και selvedge denim (+46%) οδηγούν την τάση σε πιο απαιτητικές επιλογές.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below