H Kai Avent-DeLeon άνοιξε το δικό της μαγαζί σε ηλικία 26 ετών στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης. Έχοντας δουλέψει για δέκα χρόνια στις πωλήσεις, αποφάσισε το 2014 πως ήρθε η ώρα να κάνει το επόμενο επαγγελματικό της βήμα και να δημιουργήσει τη δική της επιχείρηση.

Το concept shop, Sincerely Tommy, ξεκίνησε ως ένα απλό κατάστημα λιανικής και πλέον στεγάζει το δικό του καφέ. Επιπλέον, η Kai Avent-DeLeon άνοιξε και το δικό της hostel και σχεδιάζει να ξεκινήσει μία ακόμη επιχείρηση, αυτή τη φορά για την ευεξία.

Η ίδια δεν είχε καμία σχέση με το επιχειρηματικό κομμάτι και όταν αποφάσισε να κάνει κάτι δικό της, ξεκίνησε σπουδές πάνω στο εμπόριο μόδας και δεν σταμάτησε να διαβάζει βιβλία για επιχειρήσεις και ανθρώπους που έκαναν τη δική τους δουλειά από το μηδέν.

Τώρα, η ίδια μοιράζεται τη γνώση της πάνω στις μικρές επιχειρήσεις, οπότε αν σκέφτεστε να κυνηγήσετε το όνειρό σας και να ανοίξετε τη δική σας επιχείρηση, μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω τα πέντε βασικά tips της:

Tip 1: Να έχετε ένα ξεκάθαρο όραμα και να πιστεύετε σε αυτό

«Όταν πρόκειται να ξεκινήσετε και να διευθύνετε μια επιχείρηση, το να εμπιστεύεστε τον εαυτό σας και να έχετε ξεκάθαρους στόχους είναι το νούμερο ένα πράγμα. Φροντίστε να ξέρετε τι θέλετε, χωρίς να αποσπάστε από τους γύρω σας που θα εκφράζουν την άποψή τους».

Tip 2: Βρείτε έναν μέντορα

«Συμβουλευτείτε έναν άνθρωπο που εμπιστεύεστε. Ειδικά, αν θέλετε να φτιάξετε έναν χώρο από την αρχή φροντίστε ο εργολάβος που θα αποταθείτε να γνωρίζει πολύ καλά τη δουλειά του και να λαμβάνει υπ’ όψιν του τα δικά σας θέλω (τα οποία πρέπει να είναι πολύ ξεκάθαρα)».

Η Kai με τη βοήθεια του συμβούλου της μετέτρεψε ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο στο κατάστημά της, το οποίο εντυπωσιάζει με την αισθητική του. Η ίδια γνώριζε πως έπρεπε να προβάλλει, πέρα από το κατάστημά της, και το ότι ήταν από εκείνη την περιοχή. Ο κόσμος ήταν διστακτικός απέναντι σε νέα καταστήματα και η ίδια δεν ένιωθε πολύ άνετα. Με τη σωστή καθοδήγηση, ωστόσο, τα κατάφερε.

Tip 3: Ξεκινήστε τις πωλήσεις σας αγοράζοντας με πίστωση ή πληρώνοντας ανάλογα με τις πωλήσεις σας

«Ένα πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε για τις πωλήσεις λιανικής είναι τα αποθέματά σας. Το πιο δύσκολο που θα πρέπει να κατανοήσετε στην αρχή είναι το πώς δεν θα έχετε έχετε ταμειακές ροές. Τον πρώτο καιρό λειτουργίας προσπαθείτε να δημιουργήσετε πιστό κοινό, αλλά δεν είστε σίγουροι για το πώς και πότε θα αποδώσει ένα προϊόν. Επομένως, είναι πολύ χρήσιμο να μην αγοράζετε πολλά αποθέματα με τη μία. Προσωπικά, γνωρίζοντας πώς μπορούσα αγοράσω προϊόντα με πίστωση με βοήθησε να εξοικονομήσω μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού μου. Ευτυχώς, αρκετές εταιρείες μου έδωσαν τη δυνατότητα να αγοράσω προϊόντα τους και να πληρώσω ανάλογα με τα όσα πούλησα ή ήταν ευέλικτες στον τρόπο αποπληρωμής».

Tip 4: Προσλάβετε άτομα που εμπιστεύεστε και μοιράζονται το ίδιο όραμα με εσάς

«Το παν σε μια καινούρια επιχείρηση είναι να βρείτε άτομα που εμπιστεύεστε για να συνεργαστείτε. Επιπλέον, προσπαθήστε να προσλάβετε άτομα τα οποία μοιράζονται το ίδιο ή παρόμοιο όραμα με εσάς. Αναζητήστε άτομα που φαίνεται να επενδύουν σε μία δουλειά ήδη από τη συνέντευξη. Προσωπικά, δίνω μεγάλη σημασία στην περιποιημένη εμφάνιση και το καλογραμμένο βιογραφικό. Με αυτόν τον τρόπο καταλαβαίνω πως ο υποψήφιος ενδιαφέρεται πραγματικά για τη δουλειά.

Τα πρώτα πέντε χρόνια η στελέχωση της επιχείρησής μου ήταν ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια. Ήταν πολύ δύσκολο να βρω αξιόπιστα και υπεύθυνα μέλη για την ομάδα μου. Πρέπει να βρείτε άτομα που μοιράζονται το ίδιο όραμα με εσάς. Ρωτήστε τους τι πιστεύουν για την επιχείρηση, πώς βλέπουν το μέλλον της – αυτές είναι ερωτήσεις που πάντα κάνω σε μία συνέντευξη. Ψάχνω για ανθρώπους που παίρνουν τον εαυτό τους στα σοβαρά, γιατί αυτό σημαίνει ότι θα πάρουν και τη δουλειά τους στα σοβαρά.

Παράλληλα, αν είναι υπεύθυνα άτομα θα μπορείτε να βρίσκετε και λίγο χρόνο για εσάς – πολύ σημαντικό κομμάτι για τη διατήρηση της ψυχικής σας υγείας. Για να καταφέρετε να αποφορτιστείτε από την πίεση της επιχείρησης και να μην θέλετε να ελέγχετε εσείς το κάθε τι (ψυχοφθόρο και κουραστικό συναίσθημα) πρέπει να χτίσετε μια ομάδα εμπιστοσύνης, με άτομα στα οποία θα μπορείτε να βασιστείτε».

Tip 5: Ισορροπία επαγγελματικής – προσωπικής ζωής

«Αν θέλετε να παραμείνετε ψυχικά ήρεμες, πρέπει να βρείτε τρόπο για να ισορροπήσετε μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απαιτητικά, μέχρι να αποκτήσετε παιδιά. Τότε τα πάντα αλλάζουν. Προσωπικά, όταν έγινα μητέρα ένιωσα πολύ μπερδεμένη και αντιλήφθηκα πως πρέπει να δημιουργήσω ένα πιο βιώσιμο lifestyle. Πλέον, βάζω προτεραιότητες και εστιάζω στο τι θα έχει σημασία και μακροπρόθεσμα.

Η φροντίδα του εαυτού μας είναι πολύ σημαντική, ειδικά όταν “τρέχουμε” τη δική μας επιχείρηση. Πρόκειται για μια διαρκώς μεταβαλλόμενη και απρόβλεπτη επαγγελματική πορεία και το να γνωρίζουμε και να ακούμε το σώμα μας είναι ιδιαζόντως σημαντικό. Το να βρίσκω χρόνο για τον εαυτό μου είναι πολύ σημαντικό. Ο διαλογισμός, η γυμναστική και το να γράφω στο ημερολόγιό μου με βοηθά πολύ. Τα πρώτα τέσσερα χρόνια της επιχείρησης ήμουν συνέχεια εκεί, ενώ τα δύο πρώτα χρόνια δούλευα και εκτός, διότι δεν είχα αρκετά έσοδα. Έφτασα να μην γυρίζω καν στο σπίτι. Ένιωθα πάντα κουρασμένη και βρέθηκα λίγο πριν την υπερκόπωση. Πλέον, έχω διορθώσει τη ρουτίνα μου. Αφιερώνω χρόνο στον γιο μου, οργανώνω εξορμήσεις στην εξοχή και προσπαθώ να χαλαρώνω γράφοντας στο ημερολόγιό μου».

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below