Ο γαλλικός οίκος Givenchy εισέρχεται στον κόσμο των NFTs με μία capsule συλλογή 15 blockchain-backed έργων τέχνης. Ως NFTs (Νon-fungible token – Μη ανταλλάξιμα νομίσματα) ορίζονται τα μοναδικά και μη ανταλλάξιμα ψηφιακά περουσιακά στοιχεία.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GIVENCHY (@givenchyofficial)

Τα έργα, που απεικονίζουν καρτουνίστηκες μορφές και κάποια κλασικά σύμβολα του brand, προέκυψαν ύστερα από συνεργασία του Matthew M. Williams, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, με τον 24χρονο καλλιτέχνη από το Μεξικό, Chito. Ωστόσο η “Chito x Givenchy NFTs” συλλογή δεν αποτελεί την πρώτη σύνδεση μεταξύ των δύο ονομάτων. Τα ιδιαίτερα σχέδια του Chito γέμισαν τα κομμάτια της streetwear συλλογής, που παρουσίασε ο οίκος για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022.

«Το γεγονός ότι ο Chito είναι ήδη ενεργός στον κόσμο των NFTs κατέστησε ακόμη πιο εύκολη τη συνεργασία για αυτή τη limited συλλογή, εξελίσσοντας ακόμη περισσότερο τo κοινό όραμα που έχουμε για τον οίκο» δήλωσε ο σχεδιαστής.

Στο πνεύμα μίας πιο βιώσιμης προσέγγισης στον χώρο της μόδας, τα NFT έργα της συλλογής θα πρωτοκατασκευαστούν στο Polygon, ένα network που εκπέμπει λιγότερο άνθρακα και όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στο “The Ocean Cleanup”, μία φιλανθρωπική οργάνωση με έδρα την Ολλανδία, που μάχεται για την εξάλειψη των πλαστικών από τους ωκεανούς.

Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις 23 έως τις 29 Νοεμβρίου στο NFT marketplace, ΟpenSea, για να καταθέσουν οι υποψήφιοι αγοραστές τις προσφορές τους. Αν επιθυμείτε να ενημερώνεστε τακτικά για τη δημοπρασία, μπορείτε να επισκεφτείτε το προφίλ του brand στο Twitter.

Πλήθος γνωστών οίκων, όπως Dolce & Gabbana και Jimmy Choo, έχουν γίνει μέλη αυτού του νέου κόσμου, έχοντας παρουσιάσει τις δικές τους NFT συλλογές. Είναι άραγε αυτά τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία μίας νέας ψηφιακής πραγματικότητας στον κόσμο της μόδας;

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below