Η Tommy Hilfiger, μέλος της PVH Corp, παρουσιάζει τη φθινοπωρινή καμπάνια για το 2025 με τίτλο “The Hilfiger Racing Club”, με πρωταγωνιστές τον ηθοποιό Nicholas Hoult και το supermodel και fashion icon Claudia Schiffer. Με αισθητική εμπνευσμένη από την πολυτέλεια και τη νοσταλγία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, κάθε “γύρος” στο “Hilfiger Racing Club” τιμά την παράδοση ενώ ταυτόχρονα επιταχύνει προς νέους στιλιστικούς ορίζοντες.
Η καμπάνια λανσαρίστηκε παγκοσμίως στις 26 Αυγούστου, συνοδευόμενη από high-energy brand activations για τους φίλους της Tommy σε όλο τον κόσμο. Από bespoke εμπειρίες και δημιουργικές συνεργασίες, μέχρι events εμπνευσμένα από την πίστα, το πρόγραμμα αποδεικνύει πως η νέα εποχή του prep δεν υπακούει σε κανόνες, αλλά στην ανανέωση.
Για τη συλλογή Φθινόπωρο 2025, ο Tommy Hilfiger επιστρέφει στην καρδιά του brand, τη Νέα Υόρκη, αντλώντας έμπνευση από την αυθεντική prep κληρονομιά της πόλης και ανανεώνοντάς την μέσα από σύγχρονες εκδοχές στο layering και στο παιχνίδι με τις υφές. Τα κλασικά πουκάμισα επανασυστήνονται με νέα tartan μοτίβα, τα barn jackets ανανεώνονται με υδροαπωθητικά φινιρίσματα, ενώ ένα ανάλαφρο γυναικείο trench από οικολογικό μάλλινο blend ξεχωρίζει χάρη στο χαρακτηριστικό καρό μοτίβο. Διαβάστε όλα όσα είπε αποκλειστικά σε ένα Q&A για τη νέα καμπάνια του brand:
Τι είναι το “Hilfiger Racing Club” και τι αντιπροσωπεύει;
Το Hilfiger Racing Club είναι μια τολμηρή καμπάνια που ενώνει την ταχύτητα, το στυλ και την ακαταμάχητη γοητεία ενός luxury race club. Εμπνευσμένη από τη διαχρονική κομψότητα του vintage motorsport, δημιουργήθηκε για το σήμερα—όπου το prep δεν αφορά πλέον τους κανόνες, αλλά την επανεφεύρεση. Δημιουργήσαμε έναν κόσμο όπου ο καθένας μπορεί να “ηγηθεί” με αυτοπεποίθηση και απόλυτη προσωπική έκφραση.
Τι ενέπνευσε αυτή τη νέα εκδοχή ενός κλασικού preppy event;
Έχουμε μακρά ιστορία στο να εμφανιζόμαστε τη σωστή στιγμή στον πολιτισμικό διάλογο—με φρέσκια ενέργεια και ενεργή συμμετοχή. Με το Hilfiger Racing Club επανεξετάζουμε ένα κλασικό “preppy social moment”, όπου κάθε γύρος είναι φόρος τιμής στην παράδοση, αλλά και επιτάχυνση προς το καινούριο. Σε αυτό το στυλιστικό “track”, το preppy style δεν περιορίζεται από παλιούς κανόνες—προσαρμόζεται στο προσωπικό γούστο και φορτίζεται με individual χαρακτήρα.
Τι σημαίνει για εσάς το “gatecrash” στην πολιτισμική συζήτηση; Ποια είναι η παρακαταθήκη σας σε αυτό και τι σημαίνει σήμερα;
Για μένα, το gatecrashing σημαίνει να σπας τους φραγμούς και να ανοίγεις πόρτες—με τόλμη και στυλ, να εμφανίζεσαι εκεί που δεν σε περιμένουν. Όταν ξεκίνησα το brand, ήξερα πως έπρεπε να κάνω ένα statement. Ξεκινήσαμε με καμπάνιες που ταρακουνούσαν τα standards, κάνοντας τον κόσμο να μιλά. Από το θρυλικό billboard στην Times Square στα ’80s που με έβαλε δίπλα στους μεγάλους σχεδιαστές, μέχρι την αγκαλιά της hip-hop σκηνής στα ’90s και τις αμέτρητες iconic εμφανίσεις στα Met Gala, η φιλοσοφία ήταν πάντα μία: να εμφανίζεσαι unapologetically. Αυτό το πνεύμα παραμένει στο επίκεντρο: ένα prep που είναι ανοιχτό, συμπεριληπτικό και 100% δικό σου.
Τι εκφράζει για εσάς το tagline “You’re Invited: No RSVP Required”, που θα καθοδηγεί τις επόμενες σεζόν;
Μεγαλώνοντας, δεν ανήκα στον κόσμο της μόδας. Δεν περίμενα άδεια ούτε πρόσκληση—έπρεπε να δημιουργήσω το δικό μου δρόμο και τις δικές μου ευκαιρίες. Το motto αυτό αφορά το να δημιουργείς χώρο για όλους, να επαναπροσδιορίζεις τι σημαίνει να “ανήκεις” και να γιορτάζεις την ατομικότητα με τους δικούς σου όρους. Είτε εμφανίζεσαι σε racetrack είτε ανεβαίνεις σε οποιαδήποτε σκηνή της ζωής—το μήνυμα είναι σαφές: δεν χρειάζεσαι πρόσκληση, είσαι ήδη ευπρόσδεκτος.
Τι κάνει τη συλλογή Fall 2025 κομβική για το brand και πώς θα περιγράφατε την καμπάνια;
Αυτή η σεζόν αιχμαλωτίζει την ενέργεια της Νέας Υόρκης και το πνεύμα της ανανέωσης. Η συλλογή παίρνει το κλασικό prep και το ανατρέπει μέσα από layering και texture-play. Θα δείτε νέα tartan μοτίβα σε Oxford πουκάμισα, barn jackets με water-repellent υφή, και ένα ανάλαφρο trench από sustainable wool blend. Συνδυάζουμε Oxfords με rugby shirts, γραβάτες δεμένες χαλαρά και pleated κομμάτια με relaxed sweatshirts. Παίρνουμε τα καλύτερα από το παρελθόν, επαναφέροντάς τα στο τώρα—με αυτοπεποίθηση, άνεση και το αδιαμφισβήτητο Tommy twist.
Η καμπάνια περιλαμβάνει την Claudia Schiffer, τον Nicolas Hoult, αλλά και τους Jeremiah Berko, Raphael Diogo, Ida Heiner, Selena Forest και Song Ah Woo. Πώς ενσαρκώνει το καστ το πνεύμα της καμπάνιας;
Αυτό το καστ ενώνει την κληρονομιά με τη νέα γενιά. Ο Nicholas, με την εμπειρία του ως εκπαιδευμένος οδηγός αγώνων, έφερε αυθεντικότητα και άνεση στο γύρισμα. Η Claudia είναι διαχρονική—κομψή, iconic χωρίς καν να προσπαθεί. Ο Jeremiah, ο Raphael, η Ida, η Selena και η Song είναι η απόδειξη του τι είναι το modern prep: προσωπικότητα, αυτοέκφραση και να εμφανίζεσαι ο εαυτός σου με αυτοπεποίθηση. Μαζί, κάνουν ένα fashion statement: να έχεις χαρακτήρα, να κατέχεις το στυλ σου και να ανοίγεις χώρο για τους άλλους.
Ποια είναι τα αγαπημένα σας κομμάτια από τη συλλογή;
Το μάλλινο καρώ παλτό που φορά ο Nicholas στην καμπάνια είναι ένα από τα αγαπημένα μου—κλείνει το μάτι στο vintage motorsport look, αλλά παραμένει κομψό και σημερινό. Συνδυασμένο με βαθύ μπορντό πλεκτό και γραβάτα δεμένη χαλαρά, αποπνέει μια αισθητική “trackside coolness”. Το look της Claudia είναι επίσης standout: ένα navy structured σακάκι πάνω από Breton ριγέ πλεκτό—effortless, iconic και σχεδιασμένο για τη γεμάτη buzz ενέργεια του paddock.