Από το soundtrack των KPop Demon Hunters, που παίζει στο repeat μέσα στα αυτοκίνητα όλων των νεαρών μαμάδων σε Ευρώπη και Αμερική, μέχρι τα K-beauty προϊόντα και το glass skin, η Νότια Κορέα έχει αποκτήσει πια μια μόνιμη θέση στις τηλεοράσεις και τα νεσεσέρ μας.
Είναι το Hallyu, το «κορεάτικο κύμα», τυχαίο συγκυριακό φαινόμενο ή η πιο πετυχημένη στρατηγική branding μιας ολόκληρης χώρας; Η Ελιάνα Χρυσικοπούλου, πατάει το pause για λίγο στις Blackpink και εξηγεί τι έχει συμβεί.
Ακούστε ολόκληρο το επεισόδιο εδώ:
Ακούστε όλα τα επεισόδια εδώ.