Η «δυναστεία» του Goop φαίνεται πως επεκτείνεται. Στις 14 Σεπτεμβρίου, η Gwyneth Paltrow παρουσίασε στην Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης για να παρουσιάσει τη Gwyn, τη νέα της συλλογή μόδας, Gwyn.
Η capsule συλλογή περιλαμβάνει 36 κομμάτια, με τιμές που κυμαίνονται από $300 έως $2.000, και θα είναι διαθέσιμη στο goop.com από τις 21 Σεπτεμβρίου. Περιλαμβάνει παλτό τύπου pea coat, πλισέ φορέματα, denim πουκάμισα, δερμάτινες φούστες, tailored παντελόνια,πλεκτά από κασμίρ, κλασικά πανωφόρια και πουκάμισα εμπνευσμένα από τα ’90s.
Τα πλεκτά και τα παλτό φαίνεται να είναι το δυνατό χαρτί της Gwyn, συνεχίζοντας ξεκάθαρα την πορεία που χάραξε το G.Label. Η θυγατρική εταιρεία μόδας του Goop, G. Label, λανσαρίστηκε το 2016, όμως η ηθοποιός αποφάσισε να τη θέσει σταδιακά εκτός προκειμένου να δώσει χώρο στη Gwyn. Η ίδια έχει αναφέρει σε δηλώσει της πως η Gwyn είναι περισσότερο διεθνής και όχι τόσο «εστιασμένη» στην Καλιφόρνια, ενώ γίνεται και πιο προσωπική.
«Αυτό το κομμάτι της επιχείρησης είναι εξαιρετικά προσωπικό για μένα. Αφιερώνω τον περισσότερο δημιουργικό μου χρόνο σε αυτό, και ήθελα να το νιώθω πιο αντιπροσωπευτικό αυτής της πλευράς μου. Και, να πω την αλήθεια, λατρεύω τις λέξεις με τέσσερα γράμματα».
Στην εκδήλωση λανσαρίσματος της Paltrow τη Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου, προσκλήθηκαν μερικοί εκλεκτοί άνθρωποι της βιομηχανίας της μόδας για μια ιδιωτική παρουσίαση της συλλογής στο Tribeca της Νέας Υόρκης. Η παρουσίαση περιλάμβανε σκαλισμένα κολοκύθια που έφεραν το λογότυπο της Gwyn, διάσπαρτες ασπρόμαυρες φωτογραφίες μοντέλων με τα ρούχα και μερικές ξύλινες ράγες, στις οποίες ήταν κρεμασμένα κομμάτια σε αποχρώσεις του navy, του γκρι και του εκρού.
Η συγκεκριμένη fashion κίνηση αποτελεί μέρος της σαφούς στροφής της Gwyneth Paltrow προς την αγορά της ένδυσης. Η πρόθεσή της αυτή φάνηκε ξεκάθαρα ήδη από πέρυσι, όταν προσέλαβε ως creative director τη Sofía Menassé, της οποίας το βιογραφικό περιλαμβάνει συνεργασίες με τους Maison Margiela και The Row.
Η νέα συλλογή ρούχων έρχεται σε μια περίοδο κατά την οποία το Goop αντιμετωπίζει ορισμένες προκλήσεις. Το brand έχει συχνά γίνει αντικείμενο χλευασμού για τα ιδιαίτερα προϊόντα που προσφέρει προς πώληση, ενώ πέρυσι προχώρησε σε απολύσεις που άγγιξαν το 18% του προσωπικού του. Παράλληλα, η πιο προσιτή σειρά καλλυντικών του στα καταστήματα Target διακόπηκε. Σύμφωνα με αναφορές, οι πωλήσεις του έχουν παραμείνει στάσιμες από το 2021, παρά την άνθηση της κατηγορίας ευεξίας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η selfie χωρίς το ρετούς
Την ίδια στιγμή η Gwyneth Paltrow έκανε μία ανάρτηση στα social media από την ημέρα λανσαρίσματος του brand, στην οποία τη βλέπουμε να κρατά μία φωτογραφία που γράφει πάνω Gwyn και απεικονίζει ένα μοντέλο ένα από τα πουλόβερ της σειράς. Εκείνο που σχολιάστηκε πιο έντονα ήταν η επιλογή της να μη βάλει φίλτρο στη φωτογραφία και να αφήσει ακάλυπτες τις ρυτίδες της.
Εμφανίστηκε χωρίς ρετούς, παρά το γεγονός ότι έχει συνδέσει το όνομά της με τον κόσμο των καλλυντικών και των προΪόντων ομορφιάς και αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο. Οι θαυμαστές της την αποθέωσαν στα σχόλια κάτω από τις φωτογραφίες της, γράφοντάς της: «Η πρώτη φωτογραφία είναι τόσο αληθινή και αναζωογονητική», ενώ άλλος πρόσθεσε: «Βλέπω μια ώριμη γυναίκα με το πρόσωπο που έχει κερδίσει. Και είναι όμορφη».
Πάντως η ίδια η ηθοποιός έχει δηλώσει για τον χρόνο που περνά: «Θέλω να μεγαλώσω όσο πιο όμορφα μπορώ. Δεν φοβάμαι τις ρυτίδες ούτε αυτά που φέρνει η ηλικία».