Υπέθεσα ότι το διπλό επίθετο της Χριστίνας είχε να κάνει με τους ανοιχτόμυαλους γονείς της. Όμως όχι, η Χριστίνα έχασε μερικά χρόνια πριν τη μητέρα της και πρόσθεσε το επίθετό της στο όνομά της για να αποτίσει φόρο τιμής. Στο θέατρο, στο «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» είναι η Ερμία, μια γυναίκα που γίνεται κάποια στιγμή μήλον της Εριδος ανάμεσα σε δύο άντρες. Στις τηλεοπτικές «Αγριες μέλισσες» είναι η Θεοδοσία, που υποφέρει από ζήλια για τον σύζυγό της.

Ποια από τις δύο ηρωίδες καταλαβαίνεις πιο πολύ;
Δεν ζηλεύω εύκολα, είμαι πολύ cool. Πιστεύω ότι η ζήλια είναι χάσιμο χρόνου, αν κάποιος θέλει να σε απατήσει, θα το κάνει.

Η Θεοδοσία (Χριστίνα Χειλά Φαμέλη) ζηλεύει φρικτά τον Λάμπρο (Δημήτρης Γκοτσόπουλος) στις Άγριες Μέλισσες στον Antenna

Τι μπορεί να κάνει μία γυναικεία φιλία πολύ δυνατή;
Ο,τι και να σου πω για τη γυναικεία φιλία, ισχύει για τη φιλία γενικά. Ο καλύτερός μου φίλος είναι αγόρι. Τις φιλίες τις χτίζουν τα βιώματα, τα χρόνια που μετράνε μαζί δύο άνθρωποι. Η μητέρα μου έλεγε τον φίλο σου θα τον δεις στη χαρά. Είναι σημαντικό για μένα το χιούμορ, το να αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα με παρόμοιο τρόπο.

Πρωταγωνιστώντας σε μια σειρά που διαδραματίζεται στο παρελθόν, τι σκέψεις κάνεις για τη θέση της γυναίκας τότε και τώρα;
Θεωρούσαν υποδεέστερο όντα τις γυναίκες τότε, ειδικά στα χωριά, ζούσαν κάτω από την εξουσία των ανδρών. Δεν έχουμε καταφέρει την αληθινή ισορροπία και την ισότητα, έχουμε ακόμη δρόμο να κάνουμε. Να διεκδικήσουμε αυτά που μας αναλογούν. Να διεκδικήσουμε το αυτονόητο. Γιατί δεν είναι.

Τι κάνει στα μάτια σου μια γυναίκα ελκυστική;
Κάτι λέγαμε τις προάλλες με τον πατέρα μου για την ομορφιά και είπα και σε εκείνον αυτό που θα σου πω κι εσένα: η ομορφιά είναι αφοπλιστική. Βλέπεις έναν άνθρωπο, ένα τοπίο και χάνεις τα λόγια σου. Μου έχει τύχει να θαυμάσω κάποιον χωρίς να γνωρίζω το παραμικρό γι’ αυτόν. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό. Εχω συναντήσει ανθρώπους που εκ πρώτης όψεως δεν είναι τόσο όμορφοι αντικειμενικά, αλλά το χαμόγελο, τα μάτια, η προσωπικότητά τους τούς έκανε στα μάτια μου πανέμορφους στη συνέχεια.

Η Χριστίνα (δεξιά) σε σκηνή από το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας που σκηνοθετούν ο Μανώλης Δούνιας και ο Αιμίλιος Χειλάκης στο θέατρο Βεάκη

Τόσο στις «Αγριες μέλισσες» όσο και στο «Ονειρο» παίζονται πολλά παιχνίδια εξουσίας.
Είναι ένα ανδρικό παιχνίδι η εξουσία. Εχει καμιά φορά και βία. Δεν μου αρέσει ούτε να εξουσιάζω ούτε να εξουσιάζομαι. Αναπόφευκτα βέβαια συμβαίνει όχι μόνο στις ερωτικές σχέσεις, αλλά και στις επαγγελματικές. Στις ερωτικές μου σχέσεις δεν αντέχω να με εξουσιάζει κανείς, οπότε αν συγκρουστώ, μια, δυο φορές, σηκώνομαι και φεύγω. Αλλά και επαγγελματικά μού έχει συμβεί να με προσεγγίσει κάποιος που εκτιμούσα, κάποιος με καλλιέργεια και δύναμη, και να μου δείξει ότι ενδιαφέρεται για μένα, μάλλον για να εκμεταλλευτεί τη θέση του. Ηταν άσχημο και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ. Διάλεξα να εξαφανιστώ. Σήμερα θα έκανα φασαρία.

Η Χρισίνα (πρώτη από αριστερά) σε σκηνή από το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας

Ζεις τον πιο συναρπαστικό χειμώνα της επαγγελματικής σου ζωής μέχρι τώρα;
Νιώθω ότι ανταμείβομαι γιατί έχω κοπιάσει πολύ με σπουδές και σεμινάρια, αλλά είναι τέτοιοι οι ρυθμοί (ξύπνημα στις 7, γύρισμα, θέατρο, διάβασμα), που δεν απολαμβάνω αυτό που συμβαίνει.

Αν ήταν στο χέρι μου να σου χαρίσω τον επόμενο ρόλο σου;
Θα ήθελα να κάνω μια ταινία που δεν είναι εποχής, αλλά διαδραματίζεται στο τώρα. Είναι το πάθος μου το σινεμά, ο λόγος που ασχολούμαι με την υποκριτική.

Χριστίνα Χειλά Φαμέλη, Λένα Δροσάκη και Αθηνά Μαξίμου σε φωτογράφιση για το Marie Claire Δεκεμβρίου από την Κέλλυ Φίλιου

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below