Μήνες αφότου η Meghan Markle και ο πρίγκιπας Harry χώρισαν τους δρόμους τους με το Spotify, αποκαλύπτεται η επόμενη κίνησή τους στον κόσμο του podcasting.

Η Δούκισσα του Σάσεξ υπέγραψε μια νέα συμφωνία για podcast με την εταιρεία Lemonada Media. Αφού το Deadline μετέδωσε πρώτο την είδηση την Τρίτη, μια ανακοίνωση ανέβηκε στη νέα ιστοσελίδα του ζευγαριού.

Εκτός από τη μία σεζόν της σειράς Archetypes του Spotify, που διανέμεται πλέον σε όλες τις πλατφόρμες podcast, η Meghan πρόκειται επίσης να ξεκινήσει μια νέα εκπομπή που θα παρουσιάζει η ίδια, αν και δεν έχουν αποκαλυφθεί περισσότερες λεπτομέρειες για το άτιτλο project.

«Είμαι περήφανη που μπορώ πλέον να μοιραστώ ότι θα ενταχθώ στην εξαιρετική ομάδα της Lemonada για να συνεχίσω την αγάπη μου για το podcasting», ανέφερε η Meghan σε δήλωσή της.

«Το γεγονός ότι μπορώ να υποστηρίξω μια εταιρεία που ιδρύθηκε από γυναίκες με ένα ρόστερ από podcasts που προκαλούν σκέψη και είναι εξαιρετικά διασκεδαστικά, είναι ένας φανταστικός τρόπος για να ξεκινήσω το 2024.

Το σχέδιό μας να επανακυκλοφορήσουμε το Archetypes, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν πλέον πρόσβαση σε αυτό, καθώς και να ξεκινήσουμε ένα νέο δυναμικό podcast είναι στα σκαριά. Ανυπομονώ τόσο πολύ να μπορέσω να το μοιραστώ μαζί σας και είμαι πολύ χαρούμενη που θα ενταχθώ στην οικογένεια της Lemonada».


Η διευθύνουσα σύμβουλος και συνιδρύτρια της Lemonada, Jessica Cordova Kramer, δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας τιμή που η Meghan Markle μάς εμπιστεύτηκε να βοηθήσουμε στον εκδημοκρατισμό της πρόσβασης στα Αρχέτυπα και που πολύ περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα έχουν σύντομα πρόσβαση στη σειρά.

Το ταλέντο της Meghan ως οικοδέσποινα, δημιουργού και συνομιλήτριας είναι απαράμιλλο και είμαστε ενθουσιασμένοι που δημιουργούμε μαζί της μια νέα σειρά που προωθεί την προσέγγισή της στη δημιουργία τέχνης».

Η συνεργασία της Meghan Markle με τη Spotify, τα χρήματα και το νέο βήμα

H συνεργασία της Meghan Markle και του Spotify ξεκίνησε το 2020 και έληξε πριν από λίγο καιρό, αφού οι δύο πλευρές δεν κατάφεραν να συμφωνήσουν στα κριτήρια παραγωγικότητας. Στην ανακοίνωση της έναρξης της συνεργασίας τους ανέφεραν πως στόχος ήταν να χτίσουν μία κοινότητα μοιραζόμενοι εμπειρίες, ιστορίες και αξίες.

Περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια, άξιζε η συμφωνία μεταξύ της Archewell Audio -της εταιρείας παραγωγής ήχου του ζευγαριού- και του Spotify, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Το ζευγάρι δεν πέτυχε τα «κριτήρια παραγωγικότητας» που απαιτούνταν για να πάρει την πλήρη πληρωμή, ανέφερε η Journal.

Η Lemonada ιδρύθηκε το 2019 και τώρα παράγει περισσότερα από 40 podcasts από οικοδεσπότες όπως η Louis-Dreyfus, η Elise Myers και η Sarah Silverman. Δεν είναι σαφές πότε θα ξεκινήσει το νέο podcast ή πόσα θα κερδίζει η Meghan Markle από αυτό. Η συμμετοχή του πρίγκιπα Harry στη συνεργασία είναι επίσης ασαφής.

Οι συνεργασίες του Harry και της Meghan μετά την αποχώρησή τους από το Ηνωμένο Βασίλειο

Από τότε που αποχώρησαν από τα βασιλικά τους καθήκοντα το 2020, τόσο ο Harry όσο και η Meghan πειραματίστηκαν με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Το ζευγάρι δημιούργησε έναν φιλανθρωπικό οργανισμό και μια εταιρεία παραγωγής ήχου και βίντεο χρησιμοποιώντας το όνομα Archewell. Στη συνέχεια σύναψαν συμφωνίες με το Netflix τον Σεπτέμβριο του 2020 και το Spotify τον Δεκέμβριο του 2020.

Η πενταετής συνεργασία με το Netflix απέφερε στο ζευγάρι 100 εκατομμύρια δολάρια. Μεταξύ των έργων που διανεμήθηκαν από το Netflix ήταν τρεις docuseries, μεταξύ των οποίων το “Harry & Meghan”, μια εκπομπή στην οποία το ζευγάρι συζητά την ταραχώδη και ενίοτε αμφιλεγόμενη θητεία του ως βασιλικό ζευγάρι.

Πριν λήξει η συμφωνία του ζευγαριού με το Spotify τον Ιούνιο του 2023, η Markle κυκλοφόρησε 12 επεισόδια ενός podcast με τίτλο “Archetypes”, όπου πήρε συνεντεύξεις από τη Mariah Carey, την πρώην Πρώτη Κυρία του Καναδά Sophie Grégoire Trudeau, την Paris Hilton, τη Serena Williams και άλλους.

To νέο site του ζευγαριού

Πέρα από τη συνεργασία με τη Lemonada, το ζευγάρι προχώρησε πριν από λίγες ώρες και στη δημοσίευση της νέας τους ιστοσελίδας. Το domain Sussex.com του νέου ιστότοπου έχει ως πρότυπο το βασιλικό ψευδώνυμο του πρίγκιπα Harry και της Meghan Markle. του δούκα και της δούκισσας του Σάσεξ, και περιλαμβάνει συνδέσμους προς το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα Archewell Foundation και την κερδοσκοπική εταιρεία Archewell Productions.

«Το γραφείο του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν, του δούκα και της δούκισσας του Σάσεξ, διαμορφώνει το μέλλον μέσω των επιχειρήσεων και της φιλανθρωπίας», αναφέρεται στην ενότητα “About” στην ιστοσελίδα.

«Αυτό περιλαμβάνει: το Ίδρυμα Archewell, το Archewell Productions, τις χορηγίες, τα εγχειρήματα και τους οργανισμούς που λαμβάνουν την υποστήριξη του ζεύγους, μεμονωμένα ή/και από κοινού».

Στην αρχική σελίδα προβάλλεται μια φωτογραφία του πρίγκιπα Harry και της Meghan Markle να χαμογελούν καθώς χειροκροτούν στους Αγώνες Invictus του 2023. Πρόκειται για το ίδιο πορτρέτο που χρησιμοποιήθηκε για τη χριστουγεννιάτικη κάρτα του ζευγαριού για το 2023.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όταν το ζεύγος αποχώρησε από αξιώματά τους, συμφώνησαν να μην χρησιμοποιούν τη λέξη «βασιλικός» (royal) σε κανένα μελλοντικό τους εγχείρημα λόγω των απαγορεύσεων που θέτει ένας κανόνας της βρετανικής κυβέρνησης.

Πριν από αυτό, λειτουργούσαν με το εμπορικό σήμα Sussex Royal, ο ιστότοπος του οποίου διαθέτει τώρα ένα αναδυόμενο παράθυρο που παραπέμπει στον νέο ιστότοπο Sussex.com. Ο λογαριασμός του ζευγαριού στο Instagram με το ίδιο όνομα έκλεισε στη συνέχεια, με τη λεζάντα της τελευταίας ανάρτησης να γράφει: «Ενώ μπορεί να μη μας βλέπετε εδώ, η δουλειά συνεχίζεται. Ευχαριστούμε αυτή την κοινότητα – για την υποστήριξη, την έμπνευση και την κοινή δέσμευση για το καλό στον κόσμο. Ανυπομονούμε να επανασυνδεθούμε μαζί σας σύντομα. Ήσασταν υπέροχοι!».

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below