Η Cara Delevingne έχει γίνει η μούσα του γνωστού σχεδιαστή Olivier Rousteing, του οίκου Balmain και κάθε καινούρια τους συνεργασία αποτελεί μια πρωτοποριακή και τολμηρή έκπληξη για τους λάτρεις του label. Εδώ και λίγο καιρό το πετυχημένο δίδυμο έχει κυριολεκτικά προκαλέσει κύμα σχολίων στο χώρο της μόδας αλλά και των media, αφού η νέα τους διαφημιστική καμπάνια τους θέλει να έχουν συνάψει μια σχεδόν ερωτική σχέση.

Οι φωτογραφίες και τα βίντεο που ανεβαίνουν τόσο στο Instagram του σχεδιαστή όσο και σε αυτό της διάσημης σταρ είναι άκρως προκλητικές όπως και το παιχνίδι πάνω στο οποίο έχει στηθεί το κόνσεπτ της νέας διαφημιστικής καμπάνιας που λέγεται “Truth or Dare”, γνωστό σε εμάς ως “Αλήθεια ή θάρρος”.

View this post on Instagram

C.O.R.D 🖤

A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on

Η ιστορία τους ξεκινά όταν η Cara Delevingne επισκέπτεται τον Olivier Rousteing στο Παρίσι και ενώ γευματίζουν εκείνη του λέει πως στην Αγγλία συνηθίζουν να παίζουν το παιχνίδι “Truth or Dare” και τον προκαλεί να διαλέξει μια πρόκληση για να ξεκινήσουν. Ο σχεδιαστής αποφασίζει να επιλέξει το “θάρρος” και ανεβαίνει σε μια μηχανή την οποία οδηγεί η σταρ, ενώ όπως αποκαλύπτει η ίδια έχει οδηγήσει μόνο μια φορά στη ζωή της.

View this post on Instagram

TRUTH OR DARE? @caradelevingne @balmain

A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on

Αφού κάνουν τη βόλτα τους στο κέντρο του Παρισιού, είναι η σειρά της Cara Delevingne να αποδείξει πόσο θαρραλέα είναι και ο σχεδιαστής της ζητά να εκπληρώσει την επιθυμία του και να ποζάρει γυμνή στη βιτρίνα του καταστήματος του οίκου έχοντας μόνο μερικά αξεσουάρ στα χέρια της που καλύπτουν τα επίμαχα σημεία.

View this post on Instagram

D.A.R.E 🖤 #truthordare #CORD

A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on

Οι δυο τους σφραγίζουν την αγάπη, την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση που έχουν ο ένας για τον άλλο δημιουργώντας τη λέξη CORD με τα αρχικά γράμματα των ονομάτων τους και η χημεία τους είναι εκρηκτική.

Στη φωτογράφιση που έγινε στη βιτρίνα του καταστήματος έλαβε μέρος και ο ίδιος ο Olivier Rousteing. Το δίδυμο πόζαρε αισθησιακά στο φωτογραφικό φακό δείχνοντας πόσο ακομπλεξάριστοι είναι με το γυμνό σώμα τους αλλά και βοηθώντας ο ένας τον άλλο να νιώσει αυτοπεποίθηση.

Πριν από λίγες ώρες ο σχεδιαστής μάλιστα ανέβασε μια ακόμη φωτογραφία στο λογαριασμό του όπου εκείνος και η μούσα του αγκαλιάζονται σφιχτά ενώ είναι εντελώς γυμνοί και λάμπουν από ευτυχία.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το δίδυμο κάνει ένα τόσο προκλητικό διαφημιστικό βήμα. Το Φεβρουάριο του 2019 η Cara Delevingne, αναδημιούργησε την iconic τόπλες φωτογραφία της Janet Jackson, παρέα με τον δημιουργό Olivier Rousteing. Τα ασπρόμαυρα πορτρέτα ήταν ότι πιο σέξι είχαμε δει εκείνη την περίοδο.

Ο creative director εμφανίστηκε με τα χέρια του πάνω από το στήθος της Bρετανής σταρ μιμούμενος την φωτογράφιση της Janet Jackson για το Rolling Stone στον φακό του Patrick Demarchelier, το 1993. Στη δεύτερη φωτογραφία, η Delevingne παρουσιάστηκε εντελώς γυμνή, καθισμένη μπροστά από ένα μεγάλο B-Pierre Balmain, το νέο logo.

Η καμπάνια έδειχνε την επανένωση δύο τόνων δέρματος, του μαύρου ή mixed race και του λευκού.

Ο Rousteing δήλωσε τότε στο WWD:

«Την αγαπώ τόσο πολύ που δεν θέλω να βλέπω ρούχα πάνω της. Το βλέμμα της μαγνητίζει, είναι σχεδόν ένα είδος ρούχου από μόνη της».

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below