Πολλές έρευνες αποδεικνύουν ότι οι ζώνες δημιουργούν υψηλές πωλήσεις και καθίστανται σημείο εισόδου για πολλά brands ώστε να εισέλθουν στη βιομηχανία της μόδας (δηλαδή αποτελούν από τα πιο φθηνά προϊόντα που μπορεί κάποιος να αγοράσει από έναν high-end οίκο).

Επίσης συχνά, από οικονομική άποψη έχουν μεγάλα περιθώρια κέρδους (το οποίο σημαίνει ότι η παραγωγή τους δεν κοστίζει πολύ και μπορούν να τιμολογηθούν αξιοπρεπώς).

Το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι οι ζώνες διαδραματίζουν βασικό ρόλο σε μία γκαρνταρόμπα, αφού όλοι έχουν τουλάχιστον μία στην ντουλάπα τους. Και σε περίπτωση που κάποιος δεν φοράει ή δεν έχει, κάποια στιγμή είναι σίγουρο ότι θα χρειαστεί έστω μία.

Μπορεί οι άνθρωποι της μόδας να μιλούν και να γράφουν για τις νέες it-τσάντες της σεζόν και τα viral παπούτσια αλλά σίγουρα οι ζώνες έχουν την δική τους σημασία εφόσον έχουν ξεκινήσει να επανεμφανίζονται στις πασαρέλες με φρενήρεις ρυθμούς, γεγονός το οποίο είναι δύσκολο να αγνοήσουμε.

Κάνοντας μία αναδρομή στο 2015, η εναρκτήρια εμφάνιση του καλλιτεχνικού διευθυντή Alessandro Michele στο ντεμπούτο του για τον οίκο Gucci, ήταν μία κόκκινη μπλούζα με φιόγκο, μαύρο παντελόνι και μία ζώνη με το λογότυπο “GG”. Μία ζώνη που έχει πάνω της την υπογραφή του Ιταλού σχεδιαστή -τι και αν ο ίδιος αποχώρησε από τον οίκο- και την οποία είδαμε ξανά και ξανά καθώς περνούσαν τα χρόνια.

Φτάνοντας στο σήμερα σχεδόν μία δεκαετία μετά, ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, Sabato De Sarno ενώ τα άλλαξε σχεδόν όλα με την είσοδό του στο brand, όχι μόνο κράτησε άθικτη τη statement ζώνη με το διπλό λογότυπο αλλά την συμπεριέλαβε μάλιστα στην εναρκτήρια εμφάνιση της πρώτης του συλλογής για τον οίκο.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GUCCI (@gucci)

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Chloé (@chloe)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GUCCI (@gucci)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Diesel (@diesel)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Louis Vuitton (@louisvuitton)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CELINE (@celine)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SAINT LAURENT (@ysl)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ISABEL MARANT (@isabelmarant)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @khaite_ny

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LOEWE (@loewe)

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below