Η ένωση της λέξης «Hellas» με την αρχαία ελληνική λέξη «αλς» (αλάτι) έδωσε ζωή στο brand Ηaáls, το προσωπικό project της ταλαντούχας νεαρής σχεδιάστριας Σοφίας Τιριακίδου, η οποία μετά από μία μακρά πορεία στο σχεδιαστικό team του brand Callista αποφάσισε να εξελίξει το πάθος της για δημιουργία μέσα από δικό της brand που ίδρυσε σε συνεργασία με τον αδερφό της Μιχάλη. Και όπως η αλμύρα της θάλασσας ντύνει σαν πέπλο την επιδερμίδα, η Σοφία πασπαλίζει με γενναίες δόσεις μοντέρνου ρομαντισμού τις εκλεκτικές συλλογές του brand Ηaáls.

Μέχρι σχετικά πρόσφατα ήσουν μέλος της σχεδιαστικής ομάδας του επιτυχημένου ελληνικού brand Callista. Τι κρατάς από αυτή τη συνεργασία και τι σε ώθησε να δημιουργήσεις το δικό σου brand;

Στην Callista έμαθα την ομορφιά τού να δημιουργείς κάτι από το μηδέν στην Ελλάδα. Πώς τα σκίτσα μετουσιώνονται βήμα-βήμα με μεράκι και αφοσίωση σε απτές δημιουργίες που κρατάς, φοράς και γενικά ζεις μαζί τους. Είναι αμέτρητες οι καλές στιγμές που περάσαμε μαζί με όλη την ομάδα της Callista και αυτές οι στιγμές με συντροφεύουν μέχρι σήμερα. To Ηaáls προέκυψε αβίαστα, ήταν κάτι που σκεφτόμασταν με τον αδερφό μου τον Μιχάλη, ο οποίος έχει αναλάβει την εμπορική ανάπτυξη του brand, πολύ καιρό πριν και όταν η αρχική ιδέα για τη δημιουργία ενός resortwear brand, που όμως θα έχει θέση στην γκαρνταρόμπα μας όλο το χρόνο, ωρίμασε, το Ηaáls γεννήθηκε ως η φυσική προέκταση αυτής της επιθυμίας να κάνουμε κάτι δικό μας. Εργαζόμασταν και οι δύο για αρκετό χρονικό διάστημα στους κλάδους μας και σχεδόν ταυτόχρονα είπαμε ότι ήρθε η ώρα να τολμήσουμε το επόμενο βήμα.

Ποια η σχεδιαστική κατεύθυνση του Ηaáls και από πού αντλείς έμπνευση;

Από την πρώτη κιόλας συλλογή, θέλαμε να «ενορχηστρώσουμε» μια ξεχωριστή αισθητική ταυτότητα για το brand: λιτές σιλουέτες με έμπνευση από τα 50s που φέρουν στο DNA τους τη χρωματική παλέτα της Μεσογείου και τα γοητευτικά τοπία της Ελλάδας. Οταν σχεδιάζω, στο μυαλό μου πρωταγωνιστεί πάντα μια σύγχρονη, δυναμική γυναίκα που θέλει να είναι θηλυκή και εκλεπτυσμένα σέξι. Κοινός στόχος και των δυο μας σαν ομάδα είναι οι δημιουργίες να αναδεικνύουν τη γυναικεία προσωπικότητα και όχι να την υπερκαλύπτουν.

Πόσο εύκολο είναι για ένα νέο σχεδιαστή να δημιουργήσει το δικό του brand;

Οι δυσκολίες και οι προκλήσεις είναι πολλές, ειδικά στην αρχή, αλλά αυτό είναι και το ωραίο σε όλο το δημιουργικό ταξίδι. Σε κρατάνε σε εγρήγορση και πεισμώνεις για να τις ξεπεράσεις και να πας παρακάτω. Βέβαια όλα τα εμπόδια τα ξεχνάς ως διά μαγείας όταν ακούς τα πρώτα καλά σχόλια και βλέπεις την ανταπόκριση του κόσμου, όταν βλέπεις γυναίκες διαφορετικών ηλικιών να περπατάνε στο δρόμο ή στις πλαζ φορώντας τις δημιουργίες σου. Το σίγουρο είναι μέσα από τις δυσκολίες εξελίσσεται τόσο το brand όσο και εμείς οι ίδιοι.

Πώς βλέπεις την ελληνική μόδα σήμερα, τι ξεχωρίζεις και τι θα ήθελες να δεις να συμβαίνει;

Με χαροποιεί πολύ το γεγονός ότι βλέπω συνέχεια νέες προσπάθειες κι έτσι σιγά-σιγά δημιουργείται, θα έλεγα, ένα νέο κίνημα με brands που έχουν δική τους ταυτότητα, ποιοτικά προϊόντα και ιδιαίτερη αισθητική. Είναι πολύ σημαντικό γιατί και ο καταναλωτής αναζητά πλέον το κάτι διαφορετικό. Εχει μάθει, επίσης, να εκτιμάει τη «Made in Greece» ταυτότητα. Είμαι σίγουρη πως αν τα ελληνικά brands συνεχίσουν προς αυτή την κατεύθυνση, δεν θα έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα αντίστοιχα του εξωτερικού.

Πώς οραματίζεσαι την εξέλιξη του brand τα επόμενα χρόνια;

Το σίγουρο και για τους δυο μας είναι ότι δεν θέλουμε να χάσουμε την ταυτότητά μας και φυσικά όχι την ποιότητα του brand. Στόχος μας μετά την ελληνική αγορά είναι να δούμε τις δημιουργίες μας να φοριούνται από γυναίκες στο εξωτερικό και η «Made in Greece» ετικέτα να ταξιδέψει σε κάθε γωνία του κόσμου. Επίσης, χρόνο με το χρόνο προσπαθούμε να αναπτύσσουμε και να διαμορφώνουμε το brand ώστε να προσφέρουμε ολοκληρωμένη εμπειρία στο κοινό μας και τη δυνατότητα να γνωρίσουν τη μαγεία της δημιουργίας.

 

Επισκεφτείτε το online κατάστημα Ηaáls

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below