Το under-the-sea θέμα του οίκου Versace συνεχίστηκε με την καμπάνια της Άνοιξης ’21 συλλογής, όπου πρωταγωνιστούν οι Precious Lee, Kendall Jenner, Hailey Bieber σαν σύγχρονες Μέδουσες από το μυθικό κόσμο της Versacepolis.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Versace (@versace)

“Με αυτές τις εικόνες ήθελα να απεικονίσω τη σύγχρονη Μέδουσα. Ή καλύτερα, για να επισημάνω πώς τα πολλά πρόσωπά της μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικά το ένα από το άλλο και κάθε γυναίκα μπορεί στην πραγματικότητα να είναι η Μέδουσα”, δήλωσε η Donatella Versace. “Όλοι μας, με τους διαφορετικούς και τους μοναδικούς μας χαρακτήρες, μπορούμε να εκφραστούμε και με τον τρόπο που ντυνόμαστε. Το ίδιο ισχύει και για μένα, φυσικά. Ζούμε σε έναν κόσμο στον οποίο οι διαφορές μεταξύ των φύλων δεν είναι πλέον σημαντικές και μας έχει δοθεί ένα είδος ελευθερίας όπως ποτέ άλλοτε. Ας χρησιμοποιήσουμε αυτό το πλεονέκτημα καλά και σωστά!”, συνέχισε.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Versace (@versace)


Τα διάσημα μοντέλα πόζαραν στο φωτογραφικό φακό των Mert και Marcus με δυναμικό βλέμμα και γεωμετρική αίσθηση ενώ την καλλιτεχνική διεύθυνση της καμπάνιας, που κυκλοφόρησε την Τρίτη, ανέλαβε ο Ferdinando Verderi και η Chief Creative Officer, Donatella Versace. Τα μοντέλα Lee, Jenner και Bieber συμπρωταγωνιστούν μαζί με τους Mona Tougaard και Raphael Balzer ενώ οι Mica Argañaraz και Simone Bricchi αναμένεται να συμμετάσχουν και στα διαφημιστικά σποτ της Versace.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Versace (@versace)


Το statement piece της καμπάνιας αποτελεί η τσάντα La Medusa, η οποία πρωτοεμφανίστηκε τον Σεπτέμβριο του προηγούμενου έτους στο show του οίκου. Η τσάντα αναδεικνύεται μοναδικά με το χαρακτηριστικό Trésor de la Mer μοτίβο  που έχουν τα ρούχα και τα ιδιαίτερα sea-inspired αξεσουάρ. «Με σημείο αναφοράς την απεραντοσύνη και την ομορφιά της φύσης, η συλλογή μάς μεταφέρει στα ανεξερεύνητα βάθη του ωκεανού για να παρουσιάσει μια καμπάνια που είναι φρέσκια, φανταστική και αποκαλυπτική», αναφέρει το δελτίο τύπου.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below