Λίγες εβδομάδες μετά την αύξηση των επιπέδων σεροτονίνης και αφού σύστησε στον διαδικτυακό κόσμο το μικροσκοπικό κουτάβι Toutou, ο Simon Porte Jacquemus έβαλε στόχο να καταφέρει το ίδιο με την τελευταία του καμπάνια. Γυρίζοντας πίσω στα 90s η γαλλική μάρκα με το street style DNA παραθέτει μια σειρά φωτογραφιών μιας άλλης εποχής με λιγότερη ψηφιακή επικοινωνία και λαμπερή καθημερινότητα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JACQUEMUS (@jacquemus)

Εκεί, το θρυλικό μοντέλο των 90s Laetitia Casta, απαθανατίζεται από το φωτογραφικό φακό του Valentin Herfray, γνωστός για τη χρήση φακών fish-eye και άλλων τεχνικών έτσι ώστε να παίξει με την αναλογία, για τη φθινοπωρινή συλλογή “L’ANNÉE 97”. Κρύβοντας μεγάλη δόση νοσταλγίας, η Casta φοράει μοναδικά κομμάτια σε λιτή γραμμή και dusty χρωματική παλέτα, καθώς παίζει με μια old-school κονσόλα παιχνιδιών, τηλεφωνεί από ένα κινητό Nokia και οδηγεί ένα ροζ αυτοκίνητο Pepto Bismol με τον Toutou στο κάθισμα του συνοδηγού.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JACQUEMUS (@jacquemus)

Η ιδιαίτερη καμπάνια του Jacquemus δίνει έμφαση στα props μιας άλλης εποχής, όπως CD player και yo-yo. Ωστόσο, το κυρίως μέρος της καμπάνιας επικεντρώνεται σε έναν αυτόματο πωλητή Jacquemus. Τη θέση των συνηθισμένων και υπερτιμημένων Wotsits, Starburst και Pepsi Max πήραν οι πολυπόθητες τσάντες του σχεδιαστή – από την mini bag Chiquito έως τη νέα Bambino – δημιουργώντας ένα χαριτωμένο παιχνίδι βγαλμένο από editorial εκείνης της εποχής.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JACQUEMUS (@jacquemus)

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below