Υπάρχει ένα είδωλο μέσα στον καθένα μας, λέει η νέα καμπάνια εσωρούχων της Victoria’s Secret, στην οποία εμφανίζονται μερικά από τα πιο διάσημα και επιτυχημένα μοντέλα στον κόσμο.

Η νέα καμπάνια Icon της εταιρείας στοχεύει στην ενδυνάμωση των γυναικών, σύμφωνα με την Adut Akesh, ένα από τα διάσημα μοντέλα που συμμετέχουν από το 2021 στο rebranding της εταιρείας.

«Τα πρόσωπα της καμπάνιας Icon είναι δυναμικές γυναίκες από το παρελθόν και το παρόν του brand, που δείχνουν τι σημαίνει αυτοπεποίθηση και δύναμη με το δικό τους τρόπο, με τις ξεχωριστές και δυνατές φωνές τους, που τις καθιστούν είδωλα», γράφει ο καλλιτεχνικός διευθυντής της εταιρείας Raul Martinez.

H νέα καμπάνια έχει ως βασικό κομμάτι το Push-Up Demi Bra, το οποίο δίνει έμφαση στο φυσικό σχήμα του στήθους και βοηθάει όποιον το φοράει να είναι ο εαυτός του.

Η Adriana Lima, που το 2018 νόμιζε πως ήταν η τελευταία φορά που έβαζε πάνω της τα αγγελικά φτερά της Victoria’s Secret πάνω στην πασαρέλα, δήλωσε ότι η καμπάνια περνάει στο κοινό ένα σοβαρό μήνυμα, καθώς περιλαμβάνει γυναίκες από διάφορες κουλτούρες, με διαφορετικά σώματα, που βρίσκονται σε διαφορετικές φάσεις της ζωής τους.

Στην καμπάνια συμμετέχουν η Naomi Campbell, η Gisele Bündchen και η Candice Swanepoel, παλιές συνεργάτιδες του brand, καθώς και νέα πρόσωπα, όπως η Emily Ratajkowski, η Hailey Bieber, η Sui He και η Paloma Elsesser, μαζί με την Adut Akesh.

 

Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: Δημόσιο προφίλ Instagram.com/ naomi

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below