To ολλανδικό brand Suitsupply λάνσαρε μια γυναικεία σειρά με κοστούμια η οποία διαφοροποιείται εντελώς από τη menswear σειρά του, με την οποία έχει καθιερωθεί. Το label είχε μάλιστα κατηγορηθεί την περασμένη άνοιξη για την καμπάνια του με τίτλο  “Toy Boy” που θεωρήθηκε σεξιστική σε βάρος των γυναικών. Είπε λοιπόν να επανορθώσει ως προς το σεξιστικό κομμάτι.

Η νέα σειρά αποκλειστικά γυναικείων ενδυμάτων με τίτλο  Suistudio παρουσιάζει δυναμικές γυναίκες σε αυστηρό powerful περιβάλλον (ντεκόρ που παραπέμπει σε ακριβό αστικό διαμέρισμα, το οποίο παρεπιπτόντως θα χαρακτήριζες ως στερεοτυπικά “ανδρικό” ή εργένικο) να ποζάρουν με τα υπέροχα κοστούμια τους δίπλα σε γυμνούς γυμνασμένους άνδρες που συμπληρώνουν την διακόσμηση -συνηθως δεν βλέπουμε καν το προσωπό τους.

Τώρα, το στιλιστικό κομμάτι, που έχει πραγματικά ενδιαφέρον. Αν ανήκετε σε εκείνες τις γυναίκες που πιστεύουν στο μότο “dress for the part” και θέλετε να σας σέβονται όχι μόνο για το μυαλό αλλά και για την ικανότητά σας να εμφανίζεστε σωστά ντυμένες για τη θέση ή για το ραντεβού, μεταφράζοντας τις επαγγελματικές προθέσεις σας σε ένα ολοκληρωμένο look, αυτό το site φτιάχτηκε για σας.

Έχοντας το power suiting στον πυρήνα της, η Suistudio εφαρμόζει στις γυναικείες ανάγκες όλη αυτή την τεχνογνωσία της τέλειας εφαρμογής, της εξειδικευμένης ραπτικής και της χρήσης μόνο των καλύτερων υφασμάτων από παγκοσμίου φήμης ιταλούς προμηθευτές. Και έτσι μπορεί και παραδίδει μια συλλογή-μείγμα από κομψές, δυναμικές αλλά και playful σιλουέτες, κοστούμια για κάθε σωματότυπο, με μακριά, σταυρωτά, κοντά, καθαρά ανδρικά αλλά και πιο θηλυκά σακάκια και παντελόνια σε όλα τα φετινά χρώματα και υφάσματα της μόδας -δείτε για παράδειγμα τα γκρί καρό, τύπου Prince of Wales. Όμως πάνω απ όλα εκπληρώνει την υπόσχεση που δίνει για σύνολα χωρίς πολύ θόρυβο, μόνο για σοβαρές δουλειές ή για το πούμε καλύτερα “a no-fuss look that means business”. Οι τιμές είναι επίσης κάτι που υποδεχόμαστε ευχάριστα (ξεκινούν από 259 ευρώ το κοστούμι).

Και όπως το ίδιο το brand αναφέρει στο e-shop του: “Περιηγηθείτε στη νέα συλλογή μας και σύντομα θα καταλάβετε: ειδικευόμαστε στα κοστούμια, αλλά δεν ντύνουμε άνδρες”. Και πράγματι ρίχνοντας μία ματιά στην καμπάνια του, το μήνυμα γίνεται ξεκάθαρο…

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below