To 2018 ήταν αναμφισβήτητα η χρονιά του φορέματος. Από το πουά Topshop μέχρι το πράσινο Kitri, υπήρξαν τόσα τόσα πολλά που εξαντλήθηκαν, ανακατασκευάστηκαν και στη συνέχεια εξαντλήθηκαν ξανά. Από όλα αυτά, όμως, το Vampire’s Wife φόρεμα είναι επίσημα το πιο επιτυχημένο του τελευταίου δωδεκαμήνου.

Το εμπορικό σήμα άρχισε να κερδίζει δυναμική το 2017 όταν οι Αλέξα Τσανγκ, Σιένα Μίλερ και Κίρα Νάιτλι, καθώς και μια λεγεώνα από influencers υψηλού προφίλ, το φόρεσαν κατ’ επανάληψη. Λόγω της κολακευτικής του σιλουέτας- με απλή στρογγυλή λαιμόκοψη, τονισμένη μέση, σε midi μήκος και με μανίκια διακοσμημένα με βολάν – δεν είναι περίεργο ότι έγινε γρήγορα αγαπημένο κομμάτι όλων των κοριτσιών.

Το 2018 η επιτυχία του The Vampire’s Wife φορέματος συνέχισε να αυξάνεται. Στο βασιλικό γάμο του Πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ ούτε ένας, ούτε δύο, αλλά τρεις από τις καλεσμένες επέλεξαν το φόρεμα σε διαφορετικές υφές και μοτίβα, τοποθετώντας το σταθερά στο παγκόσμιο προσκήνιο.

Το φημισμένο fan club της Vampire’s Wife συνεχίζει να αυξάνεται μέρα με την ημέρα – με την Τζένιφερ Ανιστον να είναι η πιο πρόσφατη A-lister που επέλεξε μία από τις υπέροχες δημιουργίες της.

Δείτε παρακάτω το διάσημο φόρεμα σε δράση:

Getty Images
Getty Images
Getty Images

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Florence Welch (@florence) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Florence Welch (@florence) on

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below