Τον Μάρτιο, πολύ καιρό μετά το ντεμπούτο της συλλογής του οίκου Fendi για το φθινόπωρο του 2020, η πανδημία του COVID-19 έκανε τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της βιομηχανίας μόδας, να μπει σε παύση. Οι πρώτες μέρες της καραντίνας και της αυτο-απομόνωσης οδήγησαν πολλούς να πιστέψουν ότι χρειάζονταν αυτόν τον χρόνο για να εξασκήσουν μια νέα ικανότητα και να ξεκινήσουν νέες δραστηριότητες. Η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Fendi, Silvia Venturini, αξιοποίησε αυτό τo διάστημα για να μαζέψει έμπνευση για τη συλλογή του οίκου για την άνοιξη/καλοκαίρι του 2021. Στις 23 Σεπτεμβρίου, ο ιταλικός οίκος μόδας μοιράστηκε το δημιουργικό του όραμα για μια νέα ζωή από το σπίτι – στέλνοντας μέχρι και ζυμαρικά με το λογότυπο Fendi στους εικονικούς καλεσμένους του και μια οικογενειακή συνταγή για να τους βοηθήσει να συνδεθούν με την εμπειρία από μακριά.

info@imaxtree.com

Με τον τίτλο “Fendi Reflections”, η τελευταία συλλογή του οίκου (που είναι και η τελευταία πριν ο Kim Jones αναλάβει τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή των γυναικείων ενδυμάτων) ενσωματώνει τις απαλές, νοσταλγικές ανέσεις του σπιτιού, με διαφάνειες, πανωφόρια που θυμίζουν παπλώματα και λινά. Η παλέτα χρωμάτων η οποία περιλαμβάνει ουδέτερα λευκά, καφέ, μαύρο και μπλε του ουρανού αναμεμιγμένα με έντονο κόκκινο και ροζ και κίτρινο χρώμα, παρέχει μια ανάσα αέρα ανάμεσα στα αξιοθέατα που βρίσκονται πέρα ​​από τα παράθυρα των παραθύρων.

Οι ατελείωτες ημέρες του COVID-19 μπορεί συχνά να μοιάζουν μονότονες, στην καλύτερη περίπτωση. Αλλά σύμφωνα με τον Fendi, υπάρχει ομορφιά σε αυτές τις ήσυχες (και μερικές φορές μελαγχολικές) στιγμές, που πέρασαν παρατηρώντας τον κόσμο από τις οικείες γωνίες του σπιτιού.

info@imaxtree.com
info@imaxtree.com
info@imaxtree.com
info@imaxtree.com
info@imaxtree.com
info@imaxtree.com
info@imaxtree.com
info@imaxtree.com
info@imaxtree.com
info@imaxtree.com
info@imaxtree.com

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below