Από τη Νάνσυ Μαλλέρου

Μετά από ένα δύσκολο και περίεργο χειμώνα, το καλοκαιράκι είναι εδώ. Ελπίζω ότι o COVID μάς έκανε να στρέψουμε την προσοχή μας σε σημαντικά πράγματα! Φέτος λοιπόν σας προτείνω, αντί να ασχοληθείτε με νέες δίαιτες, καινούρια ρούχα και αξεσουάρ, νέους προορισμούς, νέα προϊόντα για την κυτταρίτιδα, για τον ήλιο, για τα παχάκια και με όλα αυτά που αφορούν στην εξωτερική σας εμφάνιση, να κάνετε κάτι διαφορετικό. Αφιερώστε χρόνο και ενέργεια στον εαυτό σας, στον εσωτερικό εαυτό σας που σας δημιουργεί τις ανασφάλειες και δεν σας αφήνει να χαλαρώσετε και να απολαύσετε το καλύτερο πράγμα που σας έχει συμβεί: ΕΣΑΣ!
Μόνο όταν η αυτοπεποίθησή σας είναι ψηλά μπορείτε να απολαύσετε τη ζωή και μόνο τότε είστε πραγματικά ελκυστικές. Η σεξουαλικότητα σπάνια προκύπτει από τις τέλειες αναλογίες του σώματος ή του προσώπου. Αντίθετα, είναι κάτι που προκύπτει από μέσα μας και έχει να κάνει με την πίστη που έχουμε στον εαυτό μας.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below

Αναρωτηθείτε λοιπόν: Πόσο πιστεύετε στον εαυτό σας; Όχι μόνο όταν τα πράγματα πάνε καλά, αλλά και στις δυσκολίες. Όχι μόνο επαγγελματικά ή εμφανισιακά, αλλά και συναισθηματικά, ψυχικά, εγκεφαλικά.

H Νάνσυ Μαλλέρου

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να αυξήσετε την αυτοπεποίθησή σας:
1. Αποφασίστε να σας αρέσετε και να σας αγαπάτε. Αν δεν το κάνετε εσείς, δύσκολα θα το κάνει κάποιος άλλος.
2. Προσέξτε πώς μιλάτε στον εαυτό σας. Αντικαταστήστε όλα τα αρνητικά επίθετα με θετικά. Γράψτε μια θετική περιγραφή του εαυτού σας και επαναλάβετέ την όσο πιο συχνά μπορείτε.
3. Η αισιοδοξία κάνει θαύματα στην αυτοπεποίθηση. Αναζητήστε και επιμείνετε στο θετικό, ακόμη κι αν δεν το νιώθετε απόλυτα. Αργά ή γρήγορα το υποσυνείδητό σας θα το καταγράψει και τότε θα γίνει αυτόματη αντίδραση. Με άλλα λόγια, Fake it till you make it!
4. Μη συγκρίνεστε με τους γύρω σας. Πιστέψτε με, αν ξέρατε τα πραγματικά τους προβλήματα, με χαρά θα γυρίζατε στα δικά σας.
5. Ξεκινήστε κάθε μέρα σας με ευγνωμοσύνη για όλα τα καλά που έχει ο εαυτός σας και η ζωή σας.
6. Αναλάβετε δράση. Φυσικά και υπάρχουν πράγματα που θα θέλαμε να βελτιώσουμε. Η αίσθηση της αξίας έρχεται τόσο από την προσπάθεια όσο από το αποτέλεσμα. Αντί να μισείτε κάτι επάνω σας και να οικτίρετε τον εαυτό σας για αυτό, κάντε κάτι για να το αλλάξετε. Αν δεν αλλάζει (π.χ. θέλω να ψηλώσω) αποφασίστε να αγαπήσετε αυτό το χαρακτηριστικό και βρείτε λόγους γι’ αυτό.

Η αυτοπεποίθησή μας μπορεί να επηρεαστεί από πολλά ερεθίσματα, εσωτερικά κι εξωτερικά και σε πολλά επίπεδα: Συναισθηματικό, Πνευματικά, Ψυχολογικό, Σωματικό και Γνωστικό.

Ναι! Η αυτοπεποίθηση είναι μια δεξιότητα και άρα κάτι που χτίζεται με την απόκτηση σχετικής γνώσης και με την εξάσκηση.
Ναι! Μαθαίνεται και μάλιστα πιο εύκολα και γρήγορα από ό,τι νομίζετε. Η αυτοπεποίθηση -όπως η επιτυχία και η ευτυχία- δεν είναι μια διαρκής κι αμετακίνητη κατάσταση. Έχει σκαμπανεβάσματα και περιόδους καλύτερες ή χειρότερες, με μικρές ή μεγάλες νίκες και ήττες. Και όπως κάθε άλλη δεξιότητα που μαθαίνεται, η αυτοπεποίθηση γίνεται δυνατότερη με την εξάσκηση.

Αν θέλετε να μάθετε απλά αλλά δυνατά μυστικά κι εργαλεία που θα σας επιτρέψουν να χτίσετε ένα δυνατό πυρήνα αυτοπεποίθησης μέσα σε 6 μόλις εβδομάδες, μπορείτε να γραφτείτε στο Bootcamp Αυτοπεποίθησης.
Πληροφορίες & εγγραφές στο mallerou.com

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below