Πριν από λίγες μέρες η σελίδα «Μη γεννήσεις κοριτσάκι» είχε μοιραστεί μια καταγγελία από την Άννα Κουρούπου, διευθύντρια του «Red Umbrella Athens»: ότι ιερέας σε ναό στην Καλλιθέα αρνήθηκε να παρέχει συσσίτιο σε τρανς γυναίκα, λόγω της ταυτότητάς της, «ενώ πληροί όλες τις προϋποθέσεις».

Όπως έγραψε σε ανάρτησή της η ίδια σελίδα: «Η άρνησή του είναι όχι μόνο ρατσιστική αλλά και κακοποιητική.

»Την αποκαλεί “άντρα με βυζιά“, ότι δεν ανήκει στην εκκλησία, ότι είναι “πράγμα του διαβόλου” και αν πεινάει να πάει να δουλέψει στη Συγγρού.

»*Είναι ένα “πολύ καλό” παράδειγμα ως απάντηση σε όσους αναρωτιούνται γιατί κάνουν βίζιτες οι τρανς.

»Αν η ίδια η εκκλησία σε σπρώχνει εκεί, μπορείτε να φανταστείτε τον όχλο…».

Η ίδια σελίδα είχε αναφέρει και δύο ακόμα περιστατικά, από την Άννα Απέργη, αυτή τη φορά βίας κατά τρανς. Στο ένα από αυτό, ομάδα ανηλίκων συνοδεία ενός γονέα επιτέθηκαν σε τρανς, «σπάζοντάς της μέχρι και το αυτοκίνητο, ενώ οι αστυνομικοί που βρέθηκαν στο σημείο, αντί να πιάσουν τους δράστες, πέρασαν χειροπέδες στην τρανς γυναίκα». Στο δεύτερο περιστατικό, «συμμορία παιδιών πέταξαν πέτρες σε σπίτι που μένει τρανς γυναίκα η οποία έχει στοχοποιηθεί λόγω της ταυτότητας φύλου της, θέλοντας να σπάσουν τα τζάμια και την πόρτα της οικίας της, με την αστυνομία να βρίσκεται αδράνεια».

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα όμως είναι και η τοποθέτηση ενός ιερέα, του π. Λίβυου, που μέσα από νέα ανάρτησή του στο Facebook εστιάζει στην καλοσύνη και την αποδοχή της χριστιανικής διδασκαλίας στηλιτεύοντας τα κακώς κείμενα. Όπως έγραψε:

«Μια πόρνη αγαπάει τον Χριστό και ζητάει να τον συναντήσει εκεί που καμία αμαρτία δεν μπορεί να αγγίξει ή να καταστρέψει το φως και την ομορφιά. Εκεί στο το πιο βαθύ και αθώο παρθένο μέρος της ύπαρξης, την ανθρώπινη καρδιά.

»Μια πόρνη μας θυμίζει ότι μπορεί στην καρδιά ενός μαθητή να κρύβεται ένας προδότης και στην καρδιά μιας αμαρτωλής γυναίκας όλη η ομορφιά της γης.

»Πού ακούστηκε ξανά, μία “πόρνη”, πρότυπο των πιστών της εκκλησίας; Δεν το αντέχουν αυτό οι θρησκευόμενοι εραστές του νόμου και του τύπου. Γιατί έχουν μάθει όλα στην ζωή τους να τα μετράνε με την μεζούρα του “πρέπει“, με το ζύγι του νόμου, με την τάξη του φαίνεσθαι και όχι του είναι.

«Πού ακούστηκε ξανά, μία “πόρνη”, πρότυπο των πιστών της εκκλησίας; Δεν το αντέχουν αυτό οι θρησκευόμενοι εραστές το νόμου και του τύπου».

»Η εφαρμογή των εντολών του Θεού, είναι γι’ αυτούς μια μεγάλη κρυψώνα, ένα οχυρό του “εγώ” τους, που πρέπει να τραφεί με αυτοεπιβεβαίωση, με νίκες και επιτυχίες.

»Οι “ευσεβιστές” ζητάνε να νικήσουν τον Θεό και όχι να νικηθούν από την αγάπη Του. Η Βασιλεία Του Θεού γι’ αυτούς είναι κατόρθωμα και κατάκτηση, ποτέ δωρεά και έλεος.

«Οι “ευσεβιστές” ζητάνε να νικήσουν τον Θεό και όχι να νικηθούν από την αγάπη Του. Η Βασιλεία Του Θεού γι’ αυτούς είναι κατόρθωμα και κατάκτηση, ποτέ δωρεά και έλεος».

»Όμως ο Θεός πατέρας του Χριστού είναι παράξενος και παράδοξος. Αγαπά τις εκπλήξεις και τις ολικές ανατροπές. Γι’ αυτό η Βασιλεία Του είναι μια ολική ανατροπή των αντιλήψεων και πεποιθήσεων μας.

»Στη Βασιλεία του Θεού δεν θα υπάρχουν τέλειοι αλλά μετανοούντες, όχι άψογοι αλλά ειλικρινείς, όχι ατσαλάκωτοι αλλά τσακισμένοι από τα βάσανα της ζωής. Συντετριμμένοι και ταλαιπωρημένοι, κουρασμένοι και βασανισμένοι, απελπισμένοι και προδομένοι, πενθούντες και θλιμμένοι, όλοι οι σταυρωμένοι της γης και της ιστορίας, θα ενωθούν στο πρόσωπο Του Χριστού με τη Χαρά και το Φως του Θεού. Δεν θα μείνει κανείς έξω του Νυμφώνος. Κανείς έξω από το πανηγύρι της Δόξας του Θεού.

»Όσο εμείς θα επιμένουμε να πιστεύουμε στις “αρετές” και την “ηθική” μας, στις νίκες και πνευματικές επιτυχίες μας, τόσο ο Θεός θα γεμίζει τον ουρανό με πόρνες και τελώνες. “Αμήν λέγω υμίν ότι οι τελώναι και αι πόρναι προάγουσιν υμάς εις την βασιλείαν του Θεού”».

Να σημειωθεί ότι και ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έδωσε επίσημη απάντηση, δηλώνοντας, μεταξύ άλλων: «Η Εκκλησία μας όχι μόνο αυτές τις Άγιες ημέρες αλλά κάθε ημέρα, κάθε μήνα, κάθε χρόνο, κάθε στιγμή, αγκαλιάζει κάθε άνθρωπο που έχει ανάγκη, κάθε αδελφό μας που δοκιμάζεται, ανεξαρτήτως οιασδήποτε διάκρισης είτε αυτή αφορά στο φύλο του, είτε στη φυλή του, είτε στο χρώμα του, είτε στο θρήσκευμά του, είτε στις πεποιθήσεις του. Χωρίς να τον επικρίνει και χωρίς να τον στιγματίζει».

Δείτε τις αναρτήσεις:

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below