Μια μητέρα προειδοποιεί άλλους γονείς να ελέγχουν προσεκτικά τα ρούχα των παιδιών τους, μετά την ανακάλυψη ακατάλληλων φράσεων τυπωμένων πάνω στο φόρεμα της μικρής κόρης της.
Η Savannah, μητέρα ενός μικρού κοριτσιού, μοιράστηκε την εμπειρία της στο TikTok, αποκαλύπτοντας ότι, ενώ κοιτούσε πιο προσεκτικά το διακοσμημένο με κουνελάκια, ζελεδάκια και κοτοπουλάκια φόρεμα της κόρης της εντόπισε τυπωμένα μηνύματα με μικροσκοπική γραμματοσειρά που περιείχαν «ανησυχητικό» περιεχόμενο.
«Όταν κάποια μέρα η μικρή κοιμόταν, αποφάσισα να διαβάσω τι έγραφε το φόρεμά της», εξήγησε στο βίντεο, το οποίο έχει πλέον ξεπεράσει τα 23 εκατομμύρια προβολές. Αυτό που ανακάλυψε την άφησε άφωνη.
Μεταξύ των πιο ανησυχητικών φράσεων ήταν:
- «Θέλεις να κάνουμε κυνήγι πασχαλινών αυγών κάτω από τα σκεπάσματα;»
- «Αυτό το κουπόνι σάς δίνει δικαίωμα σε ένα δωρεάν peep show!»
- «Ας προσποιηθούμε ότι είμαστε κουνέλια και ας κάνουμε ό,τι μας βγαίνει φυσικά.»
- «Οι τουλίπες (two lips – δύο χείλη) μου θέλουν να είναι πάνω στις τουλίπες σου.»
Η πιο σοκαριστική φράση, σύμφωνα με την ίδια, έγραφε: «Ήσουν ο καλύτερος σύζυγος και φίλος που ένα κορίτσι θα μπορούσε να ζητήσει ποτέ.»
@savannah00112 Read your kids clothes carefully 😳😳 #read #kidsclothes @Heather Brown ♬ original sound – Savannah
Οι αντιδράσεις στα 20.000 σχόλια ήταν κατά πλειοψηφία αρνητικές, με πολλούς να χαρακτηρίζουν το φόρεμα «αηδιαστικό» και «σοκαριστικό». Κάποιοι αναρωτήθηκαν πού πωλούνταν, ενώ άλλοι απέδωσαν το λάθος σε αβλεψία του κατασκευαστή. Αρκετοί ήταν και εκείνοι που αναρωτήθηκαν αν πλέον πρέπει να φοβούνται ακόμα και για τα ρούχα που αγοράζουν στα παιδιά τους.
Έπειτα από έρευνα, οι χρήστες ανακάλυψαν ότι το φόρεμα προερχόταν από μια μικρή αμερικανική επιχείρηση, τη Lele & Co.. Η εταιρεία, μετά την κατακραυγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωησς, αφαίρεσε άμεσα το προϊόν από την ιστοσελίδα της και ζήτησε δημόσια συγγνώμη:
«Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη για το ακατάλληλο κείμενο που βρέθηκε σε ένα από τα προϊόντα που πωλήθηκαν στο κατάστημά μας. Το κομμάτι αυτό προήλθε από μεταπώληση προμηθευτή και, δυστυχώς, η προσβλητική φρασεολογία δεν εντοπίστηκε πριν από την ανάρτηση. Δεν αντικατοπτρίζει τις αξίες μας. Λάβαμε όλα τα απαραίτητα νομικά μέτρα κατά του προμηθευτή, αφαιρέσαμε το προϊόν και καταστρέψαμε το υπόλοιπο απόθεμα».
Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε επικοινωνία με τη Savannah και τόνισε ότι, παρά το κύμα αρνητικών σχολίων, συνεχίζει με την ίδια αφοσίωση να δημιουργεί με γνώμονα την άνεση των μικρών παιδιών.