Δεν υπάρχει κανένας λόγος να σε πιάσει πανικός με το πέρασμα των γιορτών. Κάνοντας τις κατάλληλες και συντονισμένες κινήσεις θα έχεις αποτελέσματα που θέλεις! H κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου, σου δίνει τα καλύτερα κι ευκολότερα tips.

1.    Σε πρώτη φάση θα πρέπει να απομακρύνεις τα γλυκά από το σπίτι. Μπορείς να τα μοιράσεις είναι τα χαρίσεις. Χωρίς αυτούς τους πειρασμούς θα είναι πιο εύκολο να μπεις σε πρόγραμμα.

2.    Ξεκίνα καταναλώνοντας ένα φλιτζάνι μέντα πριν από κάθε κυρίως γεύμα. Η μέντα έχει βρεθεί πως κόβει την όρεξη και θα σε βοηθήσει να περιορίσεις την ποσότητα που θα καταναλώσεις.

3.    Κάθε Κυριακή, προσπάθησε να μαγειρέψεις κάποια από τα γεύματα της εβδομάδας και να οργανώσεις ένα συγκεκριμένο πλάνο για τις καθημερινές. Με αυτόν τον τρόπο θα ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες να ξεφύγεις και να κάνεις ατασθαλίες.

4.    Για να αυξήσεις τις καύσεις σου, είναι σημαντικό να βάλεις λίγη δραστηριότητα στη ζωή σου. Αν έχεις μόνο δέκα λεπτά το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να αγοράσεις ένα σκοινάκι! Με 250 kcal το δεκάλεπτο θα χάσεις 1 kg το μήνα μόνο από αυτό.

5.    Φτιάξε μία χορτόσουπά η οποία θα περιέχει ότι λαχανικό σου αρέσει (χωρίς να προσθέσεις πατάτα, ρύζι, ελαιόλαδο) και κατανάλωνε την οπότε πεινάς ή όποτε ημερίδα σου δεν είναι αρκετή. Μία καλή ιδέα θα ήταν να ξεκινάς το γεύμα σου με αυτή.

View this post on Instagram

Τις Κυριακές ζεσταινόμαστε με comfort food 🥘 pumpkin soup Συνταγη για 2 μεγαλα πιάτα: • 200 γρ. καθαρισμένη κολοκύθα (σαν μια μεγαλη φετα πεπόνι) • 1 πατατα • 2-3 μανιταρια • 2-3 κομματακια κουνουπίδι • λιγο πράσσο και λιγο κρεμμύδι • μυρωδικά οπως πάπρικα, τζίντζερ, πιπερι κλπ • προεραιτικα χειροποίητο ή ετοιμο ζωμό Αυτοσχεδιάζουμε με ο,τι υλικα εχουμε και μας αρεσουν γευστικά και βράζουμε για περιπου μια ωρα (μεχρι να ειναι αρκετα μαλακα τα λαχανικα) και στη συνεχεια πολτοποιουμε Προσθέτουμε ελαιόλαδο σε καθε μεριδα (1 κουτ. της σουπας) Η σουπα αποτελεί τελεια λυση για βραδινο, αν το μεσημερι εχει γινει μπαχαλο, βλ. #cheatmeal Αν θελουμε να κανουμε αποτοξινωση, μπορουμε τη δευτερα να καταναλώσουμε ενα απλό πρωινο πχ φρυγανιες με ταχινι, στα ενδιαμεσα να φαμε 2-3 φρουτα, γιαουρτι και ξηρους καρπους και στα κυριως γευματα δυο τετοια μεγαλα πιάτα Αν αφαιρέσουμε την πατατα, μπορουμε ευκολα να αντικαταστήσουμε τη σαλατα στα γευματα ή να καταναλώσουμε ενα φλυτζανι σουπίτσα για να κερδίσουμε τις μεγάλες πείνες 😉 #coachmydiet #pumpkinsoup #detox #comfortfood #diet #soup #dietitian #nutrition #nutritionist

A post shared by Klio Dimitriadou (@kliodim) on

6.    Φρόντισε κάθε γεύμα σου να έχει φυτικές ίνες. Αρκεί να μετατρέψεις όλα τα δημητριακά που καταναλώνεις σε μη επεξεργασμένα και να βάλεις στην καθημερινότητά σου φρούτα και λαχανικά και θα δεις μεγάλη διαφορά.

7.     Σέρβιρε το κάθε σου γεύμα κανονικά και κατανάλωσέ το καθιστή χωρίς να βρίσκεσαι μπροστά σε οθόνη. Με αυτό τον τρόπο θα ελέγξεις καλύτερα την ποσότητα που θα καταναλώσεις και ο κορεσμός θα είναι πιο εύκολο να επιτευχθεί.

8.    Ενώ πιθανώς αισθάνεσαι πως έχεις καταναλώσει αρκετό κρέας, η αλήθεια είναι ότι μάλλον συνήθως το έχεις παρακάνει με τους υδατάνθρακες. Καλό είναι λοιπόν, τις επόμενες ημέρες να καταναλώσεις άπαχη πρωτεΐνη που θα σε χορτάσει και θα αυξήσει τις καύσεις σου.

9.    Φρόντισε να ενυδατώσεις επαρκώς τον οργανισμό σου. Για την καύση του λίπους έχει βρεθεί πως είναι απαραίτητο το νερό και ειδικά αν έχεις πιει αρκετό αλκοόλ, είναι βέβαιο πως θα είσαι αφυδατωμένη.

10.    Βρες τρόπους να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου που να μη σχετίζονται με φαγητό. Κάθε μέρα που τα πηγαίνεις καλά κανένα ένα μικρό δωράκι για την προσπάθειά σου!